معاون قرارگاه بقیه الله(عج)

جامعه‌سازی و تمدن‌سازی از راهبردهای گام دوم انقلاب است

«زارع» گفت: جامعه‌سازی و تمدن‌سازی از راهبردهای گام دوم انقلاب است و همراهی و مشارکت آحاد مردمی لازم تحقق این راهبرد است.
کد خبر: ۶۰۳۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵ - 13July 2023

جامعه‌سازی و تمدن‌سازی از راهبردهای گام دوم انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «ساسان زارع» معاون قرارگاه بقیه الله (عج) روز پنجشنبه در آیین اختتامیه اولین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی که در سالن همایش مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد در شهرستان مهدیشهر استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: حداقل ۲۰ میلیون نیروی انقلابی داریم که نیمی از این جمعیت توانایی کنش‌گری دارند که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حتی یک درصد هم فعال و کنش‌گر نیستند.

معاون قرارگاه بقیه الله(عج) اضافه کرد: جامعه‌سازی و تمدن‌سازی از راهبردهای گام دوم انقلاب است و همراهی و مشارکت آحاد مردمی لازم تحقق این راهبرد است.

وی با بیان اینکه تفکیک زمانی و موقعیتی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اهمیت دارد، افزود: بسیاری از افراد هنوز در گام اول انقلاب اسلامی مانده‌اند.

معاون قرارگاه بقیه الله(عج) بیان کرد: برخی افراد به اهمیت تفکیک انقلاب اسلامی در گام‌های اول و دوم توجه ندارند و نتیجه این بی‌توجهی تعویق و یا محقق نشدن اهداف و راهبردها است.

زارع گفت: مرور گذشته، تفسیر حال و تعریف چشم‌انداز آینده، از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی محسوب می شوند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی به منظور بسترسازی ظهور شکل گرفته است و جهان اسلام باید در شکل‌گیری تمدن نوین جهانی نقش‌آفرینی کند.

معاون قرارگاه بقیه الله(عج) سبک زندگی را نرم افزار تمدن‌سازی دانست و تاکید کرد: فلسفه وجودی جمهوری اسلامی بسترسازی برای ظهور است و بسترسازی برای ظهور چیزی جز شکل‌گیری تمدن نوین ایرانی - اسلامی نیست و اگر تمدن نوین ایرانی- اسلامی شکل نگیرد، فلسفه وجودی جمهوری اسلامی کامل نمی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار