استاندار همدان:

دشمن با دوقطبی سازی، سلامت انتخابات را مورد هدف قرار می‌دهد

«قاسمی‌فرزاد» گفت: دشمن با دوقطبی سازی مشارکت، امنیت و سلامت انتخابات را مورد هدف قرار می‌دهد که با هوشیاری مردم فهیم ایران اسلامی این توطئه‌ها نیز به سرانجام نخواهد رسید.
کد خبر: ۶۰۳۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۵ - 13July 2023

دشمن با دوقطبی سازی، سلامت انتخابات را مورد هدف قرار می‌دهدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان در همایش سال‌روز مباهله در سالن فردوسی شهر تویسرکان، اظهار داشت: اصل و فطرت دین مبین اسلام، مورد حمله‌ی فرهنگ منحط غرب قرار گرفته است و دشمن تلاش می‌کند عنصر معنویت را از خانواده‌‌ها و جامعه‌ی ما بگیرد.

وی با بیان اینکه معنویت موجب انسجام و همبستگی خانواده و جامعه می‌شود، افزود: دشمن در تقابل با نظام مقدس جمهوری اسلامی از طریق جنگ سخت ناکام مانده است و رویکرد جنگ نرم را از طرق مختلف دنبال می‌کند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در اغتشاشات پاییز سال گذشته، عصاره حیله و نیرنگ دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مشاهده شد اما به برکت خون شهدا و ایستادگی مردم اقدامات دشمنان به نتیجه نرسید.

وی یادآور شد:دشمنان ایران قصد دارند با سیاه‌نمایی، ایجاد یأس و ناامیدی به مشارکت مردم در انتخابات آسیب برسانند.

قاسمی‌فرزاد ابرار داشت: مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی از احکام اسلامی و آیات نورانی قرآن کریم است و مقبولیت آن در آرای مردمی متبلور شده است.

وی بیان داشت: دشمن با دوقطبی سازی مشارکت، امنیت و سلامت انتخابات را مورد هدف قرار می‌دهد که با هوشیاری مردم فهیم ایران اسلامی این توطئه‌ها نیز به سرانجام نخواهد رسید.

قاسمی‌فرزاد در پایان متذکر شد: فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند ۴ اصل امنیت، مشارکت، سلامت و رقابت در انتخابات را بطور دقیق مدنظر داشته و اجرایی کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار