بیست و هشتمین یادواره شهدای دودانگه ساری برگزار شد

بیست و هشتمین یادواره سرداران، ۱۴۸ شهید و سه شهید گمنام بخش دودانگه ساری امروز با حضور «بیژن نوباوه وطن» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مجتمع فرهنگی هنری ثارالله دودانگه برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ - 13July 2023

بیست و هشتمین یادواره شهدای دودانگه ساری برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، به منظور پاسداشت مقام ۱۴۸ شهید دفاع مقدس، سه شهید خوشنام تدفینی فریم شهر، شهدای سلامت و امنیت دودانگه ساری بیست و هشتمین آئین گرامیداشت یاد و خاطر شهدا در مجتمع فرهنگی هنری ثارالله دودانگه برگزار شد.

«بیژن نوباوه وط» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی حضور گسترده مردم منطقه در این مراسم را تکریم ملت از خانواده‌های شهدا خواند و اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا تذکری برای همه مردم در یاد و راه خدا است.

این مسئول با اشاره به اینکه هزاران انسان در این سرا زندگی کرده و از دار دنیا رفته‌اند، گفت: آنچه که همیشه زنده است شهیدانند و شهدا روسفیدان دو جهان هستند لذا زنده نگه داشتن یاد شهدا تذکری برای هدایت و چراغ راه آینده بشریت است که شهیدان در زمره خالصان قرار گرفتند.

وی احترام به ایده و آرمان شهدا را برای سعادت جامعه ضروری خواند و افزود: امروز باید دانست در تاریخ هزار ساله ایران و اسلام در کجا قرار داریم و این اسلام در میهن ما تا چه حد محقق شد.

نوباوه اهداف انقلاب اسلامی را اعتلای انسانیت در جهان برشمرد و اذعان داشت: ایران با اتحاد، اعتقاد و عمل به ارزش‌های الهی در دوران دفاع مقدس معادله جنگ جهانی علیه خود را برهم زد تا جائیکه روسیه که از تحویل سیم خاردار به ما ممانعت داشت امروز قرار داشتن درکنار نظام اسلامی ایران را موجب قدرت، آرامش و وزنه‌ای برای خود می‌داند.

نماینده مردم در مجلس با اشاره به فرامین اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد تبلیغ گفت: بزرگترین شگرد دشمن، کوچک جلوه دادن تمامی توانمندی‌های ایران است. در حالیکه کشور ما در زمره چهار کشور برتر جهان در صنعت نانو، هوافضا و تکنولوژی‌های متعدد و مهم که الهام گرفته از تفکر انقلابی، تعهد، ایمان و علم است لذا امروز در سفر‌های خارجی مقامات ایران بحث در اختیار گذاشتن علم موضوع اصلی تعاملات با دیگر کشور‌ها قلمداد می‌شود.

وی گفت: امروز جنگ غرب، بزرگ جلوه دادن ضعف ما و کوچک دانستن توانمندی‌های ما با ایجاد استراتژی فرهنگی و تبلیغاتی یا پروپاگاندای تبلیغاتی علیه ما در تکاپو است.

این مسئول ارتباط اخیر عربستان، عمان و اردن با ایران را نتیجه افتدار، قدرت علمی، نظامی، ایمانی و انقلابی دانست و یادآور شد: همه این موفقیت‌ها در ایران اسلامی به سبب تجربه بزرگ ما درحالت موضوع پدافند حاصل شد که امروز پدافند به حالت آفندی تبدیل شده است.

وی ایستادگی و مقاومت کشور در برابر محاصره اقتصادی، تحریم‌های مختلف و ... را همراهی همیشگی ملت و مومنین دانست که موجی از وحشت در دل دشمن بوجود آورده است.

نوباوه وطن با بیان «شرف الامکان بالمکین» عنوان داشت: به اذعان آمریکا، هرگز ظرفیت و تحمل مقابله با ایران اسلامی قوی را ندارد.

وی افزود: با شهادت، سردار سلیمانی نه تنها ازبین نرفت، بلکه آن شهادت تولد دوباره او بود که جان تازه‌ای در کالبد روح ملت ایران دمید.

این مسئول برداشتن چادر از سر زنان را نماد ایدئولوژی و تفکر دشمن دانست و اذعان کرد: بدانید هرجا دشمن به ارزش‌های ما، چادر بانوان ما و عمامه روحانیون ما حمله ور شد، یعنی قدرت ما در این مصادیق است که دشمن از آن بشدت بیزار است.

نوباوه وطن در پایان اعتقاد و عمل به ارزش‌های اسلام، تحمل در برابر سختی‌ها و حفظ یکپارچگی را از عوامل قدرت ایران اسلامی در برابر دشمنان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار