با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزارکنندگان همایش «یاد یاران» قدردانی کرد

سردار «ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران مازندران با صدور پیامی از برگزارکنندگان همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای استان‌های شمالی و شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۶۰۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴ - 14July 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران از برگزارکنندگان همایش «یاد یاران» قدردانی کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران مازندران با صدور پیامی از برگزارکنندگان همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای استان‌های شمالی و شهرستان مریوان تقدیر و تشکر کرد.

در این پیام آمده است:

برگزاری همایش «یاد یاران» و یادواره شهدای شمالی و پیشمرگان مسلمان کرد مریوان در سالن سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» مریوان، و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت جمعی از پاک‌ترین دلاوران مریوانی در ۲۳ و ۳۰ تیر، فرصتی بود تا یادگاران روز‌های حماسه، در فضایی آکنده از عطر شهادت و معنویت، یاد یاران شهیدشان را گرامی بدارند.

خانواده‌های معزز شهدا، مسئولان عزیز و مردم پاک‌نهاد استان کردستان بویژه شهرستان مریوان، یادگاران سه استان شمالی، پیشکسوتان پیشمرگه‌های مسلمان کرد مریوان، لحظاتی به یادماندنی از حضور انقلابی‌شان به یادگار گذاشتند.

از همت بلند همه عزیزانی که در مسیر برگزاری این همایش، نقش‌آفرین بوده‌اند، سپاس‌گزاری می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار