جانشین فرمانده کل سپاه:

مشکلات مناطق محروم به دلیل نبودِ جهاد سازندگی است

سردار فدوی گفت: اگر جهاد سازندگی مانده بود، مشکلات موجود در مناطق محروم را نداشتیم.
کد خبر: ۶۰۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 14July 2023

مشکلات مناطق محروم به دلیل نبود جهاد سازندگی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار دریادار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه در آئین افتتاح آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان کرمان اظهار داشت: اگر جهاد سازندگی مانده بود، ما این مشکلات موجود در مناطق محروم را در سال ۱۴۰۲ نداشتیم.

سردار فدوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: امیدوارم بتوانیم همه محرومیت‌هایی را که وجود دارد با کمک اقشار مختلف مردم و گروه‌های جهادی، خیرین و مجموعه دولت از بین ببریم.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: توان دریایی و موشکی سپاه برای خدمت رسانی به مردم است و سپاه هیچ هم و غمی جز خدمت به مردم ندارد.

وی تاکید کرد: همین که فردی شیر آب را باز کند و حلاوت شیرینی خدمت رسانی را می چشد یعنی هر لحظه، هر روز و هر ساعت به استطاعت و قوه خودمان اضافه می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه گفت: یکی از کارهایی که حاج قاسم انجام داد و بر آن بسیار اعتقاد داشت، خدمت به مردم بود و کارهایی مانند آبرسانی و ساخت مسکن که در حال انجام است در سال ۱۴۰۲ با همت جهادی و انقلابی شدت می‌گیرد.

سردار فدوی گفت: همه مجموعه‌های سپاه از یکدیگر در خدمت رسانی سرعت می‌گیرند؛ تمامی رده‌های سپاه مشغول خدمت رسانی برای محرومیت زدایی هستند و امیدواریم در همه جای کشور و استان کرمان این روال برقرار شود تا آب شرب بهداشتی به مناطق برسد.

وی تاکید کرد: به‌زودی محرومیت‌ها از کشور رخت بر می‌بندد و روستایی نخواهیم داشت که آب شرب سالم و راه روستایی نداشته باشد؛ همچنین با فعالیت‌های آبخیزداری کاری می‌کنیم که سیل به مردم و روستاها خسارت وارد نکند.

جانشین فرمانده سپاه گفت: پس از رفع محرومیت‌ها روند توسعه و رشد را برای رسیدن به قله‌های معیشت و اقتصاد ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار