استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

افتتاح ۵ پروژه بزرگ کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس‌جمهور

«احمدزاده» از افتتاح پنج پروژه بزرگ استان کهگیلویه و بویراحمد در دومین سفر رئیس‌جمهور دولت سیزدهم به استان خبر داد و گفت: سد چم شیر، پتروشیمی گچساران، کارخانه قند یاسوج، جاده پاتاوه-دهدشت و بیمارستان بهمئی پروژه‌هایی هستند که با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شوند.
کد خبر: ۶۰۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ - 14July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» استاندار کهگیلویه و امروز در جمع مردم نمازگزار شهر یاسوج در مصلای این شهر، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۶ و ۲۷ تیر میزان رئیس‌جمهور و هیئت دولت است.

وی افزود: رئیس‌جمهور ۲۶ تیر وارد استان می‌شود و به مدت دو روز در استان هم دیدار مردمی دارد و هم در این سفر پروژه‌های بزرگی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که سبب رونق و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد خواهند شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دیدار اول رئیس‌جمهور با مردم شهر یاسوج خواهد بود، گفت: استقبال از رئیس‌جمهور و سخنرانی وی در جمع مردم شهر یاسوج از ساعت پنج عصر روز دوشنبه در ورزشگاه تختی انجام می‌شود.

احمدزاده خاطرنشان کرد: تعدادی از وزرا نیز به شهرستان‌ها سفر و به نمایندگی از رئیس‌جمهور با مردم دیدار و گفت‌وگو می‌کنند.

وی بیان داشت: سد چم شیر، پتروشیمی گچساران، کارخانه قند یاسوج، جاده پاتاوه-دهدشت و بیمارستان بهمئی پروژه‌هایی هستند که با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: پروژه گاز منطقه مختار در دو فاز، پتروپالایشگاه گچساران، پتروشیمی چرام، مینی‌پالایشگاه دهدشت، سد سقاوه و ده‌ها پروژه راه روستایی نیز در این سفر کلنگ‌زنی می‌شوند.

احمدزاده از مردم شهر یاسوج برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت در بعدازظهر روز دوشنبه دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها