نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

عدالت در وصول مالیات رعایت شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با اشاره به اینکه در وصول مالیات باید عدالت و حلال و حرام رعایت شود، گفت: نیاز است باید برای مردم تبیین شود که مالیات وصولی از آنها کجا هزینه می شود.
کد خبر: ۶۰۳۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ - 15July 2023

عدالت، حلال و حرام در وصول مالیات رعایت شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان در جریان دیدار مدیران و جمعی از کارکنان اداره کل مالیاتی استان که به مناسبت هفته فرهنگ مالیاتی انجام شد، اظهار داشت: کار مالیات و دریافت آن از مردم باید متناسب با وضعیت معیشتی آنها باشد.

وی با اشاره به اینکه در وصول مالیات باید عدالت و حلال و حرام رعایت شود، افزود: نیاز است باید برای مردم تبیین شود که مالیات وصولی از آنها کجا هزینه می شود.

«مصطفی فعله‌گری» مدیرکل امور مالیاتی کردستان هم در این دیدار با اشاره به عملکرد امور مالیاتی کردستان در حوزه‌های مختلف مالیاتی، خواستار توجه جدی بخش‌های مختلف دولتی به موضوع فرهنگسازی مالیاتی شد.

وی اطلاع از هزینه کرد مالیات را مطالبه مردمی دانست و افزود: در امر فرهنگ سازی مالیاتی، رضایت مردم از پرداخت مالیات بسیار موثر است.

این مسئول عنوان کرد: حدود ۶۵ درصد مودیان استان از پرداخت مالیات معاف هستند و از لحاظ معافیت مالیاتی جزء استان های نخست در کشور هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار