در حاشیه اجلاسیه مدیران جامعه تعلیمات اسلامی صورت گرفت؛

بازدید رئیس جامعه تعلیمات اسلامی از باغ موزه دفاع مقدس اردبیل

حجت‌الاسلام حاج علی اکبری در حاشیه اجلاسیه مدیران و موسسان مدارس جامعه تعلیمات اسلامی که برای اولین بار در اردبیل برگزار شد، از روند احداث باغ موزه هشت سال دفاع مقدس اردبیل بازدید کرد.
کد خبر: ۶۰۳۷۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ - 15July 2023

بازدید ریاست جامعه تربیت اسلامی از باغ موزه دفاع مقدس اردبیلبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدجواد حاج علی اکبری» امروز (شنبه) در حاشیه اجلاسیه مدیران و موسسان مدارس جامعه تعلیمات اسلامی که برای اولین بار در اردبیل برگزار شد، از روند احداث باغ موزه هشت سال دفاع مقدس اردبیل بازدید کرد.

حاج علی اکبری گفت: استان اردبیل دارای ذخایر غنی ار فرهنگ ایثار و شهادت است که چگونگی استفاده از آن و حفظ و صیانت از این ارزش و نشر این فرهنگ نیازمند یک مرکزیت قوی و مناسب دارد که به حول قوه الهی در اردبیل تحت عنوان باغ موزه هشت سا ل دفاع مقدس در دست احداث است.

در این دیدار «علی واحد»  مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اردبیل به اهمیت  مجموعه فرهنگی  باغ موزه دفاع مقدس در حفظ و نشر ارزش های هشت سال دفاع مقدس اردبیل اشاره و برای تکمل پروژه عملیاتی و فیزیکی این مجموعه، به کمک و تخصیص اعتبارات لازم جهت بهره برداری از این مجموعه فرهنگی تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار