مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد؛

یادمان شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالی میزبان عزاداران حسینی

«آرائی نژاد» از برگزاری مراسم عزاداری دهه دوم محرم در جوار یادمان شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ - 15July 2023

یادمان شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالی میزبان عزاداران حسینی«علیرضا آرائی‌نژاد» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، از میزبانی یادمان شهدای گمنام شهرستان از دسته‌های عزاداری حسینی در صبح روز عاشورا و برگزاری مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) دهه دوم محرم در جوار شهدای گمنام شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.

وی با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری امام حسین (ع) و با اشاره به اینکه در آستانه ماه محرم قرار داریم، اظهار داشت: برگزاری مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) در یادمان شهدای گمنام شهرستان برنامه‌ریزی شده است.

آرائی نژاد با اشاره به جزئیات برگزاری این برنامه‌ها بیان کرد: یادمان شهدای گمنام میزبان دسته‌های عزاداری در صبح روز عاشورا می‌باشد.

مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به برگزاری مراسمات دهه دوم محرم الحرام گفت: این مراسم از ساعت ۲۱ همراه با مداحی و سخنرانی در جوار شهدای گمنام شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این مراسم و این مجالس در راستای افزایش معرفت و شناخت حسینی است، گفت: شهدا این راه و این مسیر را به درستی شناختند و به امام حسین (ع) اقتدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها