جلسه شورای برنامه‌ریزی حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر برگزار شد+ تصاویر

جلسه شورای برنامه‌ریزی مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر امروز با حضور سردار «مرادی» از فرماندهان دفاع مقدس در محل نمایشگاه دائمی دفاع مقدس واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵ - 15July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، در آستانه ماه محرم و به منظور بررسی جانمایی استقرار البسه زمان شهادت آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» جلسه شورای برنامه‌ریزی مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر امروز با حضور سردار «مرادی» از فرماندهان دفاع مقدس در محل نمایشگاه دائمی دفاع مقدس واقع در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه «سید باقر طاهری» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر با اشاره به حدیث «مداد العلماء من دماء الشهدا» از پیامبر اکرم (ص)، بر ضرورت تجلیل و تکریم از مقام علمی و جهادی آیت الله شهید «سلیمانی» تأکید کرد و به تشریح برنامه‌ها پرداخت.

در ادامه حجت الاسلام «محسنی» پیرامون شخصیت ارزشمند آیت الله شهید «سلیمانی» بویژه خدمات علمی و جهادی در سنگر امامت جمعه بابلسر، زاهدان و کاشان مطالبی بیان کرد و مدیران کمیته‌ها و دیگر اعضای جلسه نیز نظرات خود را مطرح کردند.

همچنین سرهنگ سیدی ضمن تقدیر از اقدام شایسته دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابلسر پیرامون شخصیت آیت الله شهید «سلیمانی» و اخلاق نیکو و پسندیده وی صحبت کرد.

سردار «مرادی» از فرماندهان دفاع مقدس و مدافع حرم با ابراز خرسندی از تدابیر مجموعه دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان بابلسر در قرار دادن البسه زمان شهادت آیت الله شهید «سلیمانی» در محل نمایشگاه دائمی دفاع مقدس، پیرامون مقام شامخ و خدمات اثرگذار این عالم جلیل القدر مطالبی را بیان کرد.

وی گفت: این شهید بزرگوار از نوابغ جامعه روحانیت در مدیریت و سخنوری بود که خطابه‌های او در زمان دفاع مقدس خیل عظیمی از بسیجیان و امت حزب الله را به جبهه مشتاق و اعزام می‌کرد و بر ضرورت هرچه بیشتر برای تجلیل ایشان در جامعه تأکید کرد.

جلسه شورای برنامه ریزی حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر برگزار شد+ تصاویر

جلسه شورای برنامه ریزی حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر برگزار شد+ تصاویر

جلسه شورای برنامه ریزی حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر برگزار شد+ تصاویر

جلسه شورای برنامه ریزی حفظ آثار دفاع مقدس بابلسر برگزار شد+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار