دیروز؛

شهید مدافع حرم در جنوب کرمان تشییع شد

پیکر مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب (س) در رودبار جنوب تشییع و در زادگاهش شهر زهکلوت بخش جازموریان به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۶۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ - 30November 2015

شهید مدافع حرم در جنوب کرمان تشییع شد

به گزارش دفاع پرس از کرمان، حجت الاسلام محمد محمدنور در این مراسم که روز گذشته (8 آذر ماه) با حضور مردم شهید پرور رودبار جنوب برگزار شد با تسلیت شهادت مدافع حرم، افزود: شهید پرویز بامری پور از کسانی بود که احساس تکلیف کرد و در میدان نبرد حضور یافت و از حرم حضرت زینب (س) دفاع کرد و به دشمن فهماند که نمی تواند در مقابل اسلام عرض اندام کند.


امام جمعه جازموریان تصریح کرد: شهادت این شهدا شباهت نزدیکی به شهادت شهدای کربلا دارد زیرا شهدای کربلا برای حفظ ارزش های اسلامی و دفاع از امام حسین (ع) و حضرت زینب (س) و یارانش به شهادت رسیدند و این شهدا نیز برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) شهید شدند.


امام جمعه جازموریان با بیان این که داعش و تکفیری ها برای فتح سوریه و دمشق کمر همت بسته بودند خاطرنشان کرد: وظیفه هر مسلمان است که مقابل این تکفیری ها بایستد و نگذارد به مردم مظلوم سوریه ظلم روا شود.


وی اظهار کرد: دشمن و غرب برای نابودی اسلام برنامه ریزی کرده است و سیاست آنها این است که مسلمانان را به جان خود بیندازند و از این مسئله سود می برند.


حجت الاسلام محمدنور با اشاره به حضور مردم محروم زهکلوت و بخش جازموریان در مراسم تشییع شهید مدافع حرم گفت: مسوولان به این مردم توجه داشته باشند زیرا این مردم در اوج محرومیت بسر می برند اما دفاع از اسلام و حرم معصومین را فراموش نمی کنند.

شهید پرویز بامری پور که چندی پیش در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد 21 سال سن داشت و در یک خانواده پر جمعیت در روستای حسین آباد بخش جازموریان از توابع شهرستان رودبار جنوب زندگی می کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار