در امامزاده اسماعیل (ع) چیذر؛

شب خاطرات شهدای جهادی برگزار می‌شود

شب خاطرات شهدای جهادی با حضور صد‌ها نفر از خانواده معظم شهدای جهادگر، به میزبانی زنده‌یاد عبدالله والی و شهیدان اژدری، احمدی و آق‌بابا شیرازی در امامزاده اسماعیل (ع) چیذر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۰۳۸۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ - 16July 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شب خاطرات شهدای جهادی با حضور صد‌ها نفر از خانواده معظم شهدای جهادگر، جهادگران، مسؤولان دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف و اهالی رسانه به منظور بازروایی خاطرات تلخ و شیرین اردو‌های جهادی برگزار می‌شود.

این برنامه که ستاد مراسم ملی شب خاطره شهدای جهادی، یادبود سالانه اسطوره هجرت و خدمت «حاج عبدالله والی» برگزار می‌کند، دهمین مراسم ملی شب خاطره شهدای جهادی به شمار می‌رود.

«شب خاطرات شهدای جهادی» امشب (یکشنبه) از ساعت ۱۷ در امامزاده اسماعیل (ع) (تهران ـ چیذر) برگزار خواهد شد.

این برنامه به میزبانی زنده‌یاد «عبدالله والی» پدر اردو‌های جهادی کشور و شهیدان امیرمحمد اژدری، اسماعیل احمدی و امین آق‌بابا شیرازی برگزار می‌شود.

این مراسم به‌منظور پاسداشت و ماندگاری و جریان‌سازی حرکت‌های جهادی و سازندگی در میان آحاد و اقشار جامعه؛ همچنین توجه به منویات مقام معظم ولایت در پیام ۹ ماده‌ای ایشان به جهادگران و تأکیدات ایشان مبنی بر «ارتباط گروه‌های جهادی با هم» «استفاده از ظرفیت نهاد‌های قادر بر پشتیبان» و «اطلاع‌رسانی هنرمندان» سالانه اجتماعی از جهادگران برپا می‌شود.

«شب خاطرات شهدای جهادی» امشب در امامزاده اسماعیل چیذر برگزار می‌شود

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها