رئیس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا:

حجاب مانعی مهم در مقابل اهداف شوم دشمنان است

حجت‌الاسلام داودی گفت: امروز حجاب مانعی مهم در مقابل اهداف شوم دشمنان است به همین دلیل استکبار جهانی با هجمه به حجاب به دنبال خشک کردن ریشه‌های اسلام است.
کد خبر: ۶۰۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱ - 16July 2023

حجاب مانعی مهم در مقابل اهداف شوم دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «الیاس داودی» رئیس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا امروز در آیین اختتامیه مرحله استانی بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده‌های کارکنان نزاجا در استان‌های خوزستان و لرستان که در سالن همایش‌های تیپ ۲۹۲ زرهی دزفول، برگزار شد، اظهار داشت: دشمن با بزرگنمایی مشکلات به دنبال ایجاد ناامیدی در میان مردم است ولی بداند مردمی که به عاشورا و مهدویت اعتقاد دارند، هرگز ناامید نمی‌شوند.

وی ایستادگی ایران در مقابل مستکبران را دلیل دشمنی آمریکا با جمهوری اسلامی دانست و افزود: هر اقدام خوب اگر در خدمت منافع آمریکا نباشد توسط بوق‌های تبلیغاتی بد جلوه داده می‌شود و هر کار بد اگر در راستای منافع آمریکا باشد خوب معرفی می‌شود بنابراین هوشیاری در برابر این هجمه‌های رسانه ای ضروری است.

رییس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا با اشاره به هجمه اخیر دشمن به حجاب تاکید کرد: حجاب مصونیت و تکلیف الهی و ارزش است و هجمه دشمنان علیه حجاب به دلیل هراس آنها از حجاب و پوشش زن ایرانی است.

حجت الاسلام داودی با بیان اینکه پوشش و حجاب زنان ایران مربوط به اسلام نیست بلکه بانوان ایران زمین از هفت هزار سال قبل عفیف و باحیا بوده‌اند، تصریح کرد: امروز حجاب مانعی مهم در مقابل اهداف شوم دشمنان است به همین دلیل استکبار جهانی با هجمه به حجاب به دنبال خشک کردن ریشه‌های اسلام است.

وی افزود: امروز ثواب بانویی که با حجاب کامل اسلامی در جامعه حاضر می‌شود به طور قطع از رزمنده‌ای که در خط مقدم با جان خود در حال جهاد است، بیشتر است.

رئیس دفتر امور روحانیون اداره عقیدتی سیاسی نزاجا حجاب را تکلیف الهی، سنتی دیرینه و قانون کشور دانست و بیان کرد: حجاب بانوان ایران اسلامی در تضاد با منافع آمریکا است به همین دلیل بر هجمه به حجاب بانوان ما متمرکز شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار