بخش رادیولوژی درمانگاه منطقه پدافند هوایی شمال شرق افتتاح شد

بخش رادیولوژی و پرتونگاری درمانگاه خانواده منطقه پدافند هوایی شمال شرق مجهز به تجهیزات روز پزشکی با حضور امیر «معصومی» فرمانده منطقه پدافند امام رضا علیه‌السلام در مشهد به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۶۰۳۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ - 16July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرتیپ دوم «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام در افتتاحیه بخش رادیولوژی درمانگاه خانواده این یگان، ضمن تأکید بر لزوم خدمات‌رسانی بهتر و کامل‌تر به کارکنان و خانواده‌‌های آنان اظهارداشت: خوشبختانه با پیگیری‌‌های به عمل آمده دستگاه رادیولوژی دیجیتال و پیشرفته که جزو بروزترین دستگاه‌های پزشکی است، از سوی اداره بهداشت و درمان نیروی پدافند هوایی آجا خریداری و به درمانگاه خانواده منطقه پدافند هوایی شمال شرق واگذار شده است.

وی افزود: از امروز با آغاز بهره‌برداری از این دستگاه بخش رادیولوژی درمانگاه خانواده با حداکثر ظرفیت و توان فعال شده و روزانه قابلیت خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰ نفر از کارکنان و خانواده‌‌های آن‌ها و همچنین ساکنین مناطق پیرامون منطقه پدافند را دارد.

بخش رادیولوژی درمانگاه منطقه پدافند هوایی شمال شرق افتتاح شد

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام همچنین با اشاره بر فعالیت‌های بسیار ارزنده در بخش‌های مختلف درمانگاه خانواده این یگان، ظرفیت پذیرش مراجعین و اقدامات درمانی انجام شده را بسیار خوب ارزیابی کرد و ادامه داد: هدف ما این است که کارکنان و خانواده‌های آنان جهت امور درمانی با کمترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن بتوانند بهترین خدمات را در نزدیکی محل کار و زندگی خود دریافت کرده و از این بابت دغدغه‌ی کمتری برای مراجعه به بیمارستان‌های سطح شهر داشته باشند، چرا که نیاز آن‌ها با تجهیزات اضافه شده و بروز، در بهترین شرایط و کمترین هزینه، قابل رفع است.

درمانگاه منطقه پدافند هوایی جزو فعال‌‌ترین درمانگاه‌های شهر مشهد است

در حاشیه افتتاحیه این مراسم سرهنگ پزشک «محمدمهدی شریفی» رئیس بهداشت و درمان منطقه پدافند هوایی شمال شرق، به بیان ویژگی‌ها و امکانات دستگاه جدید پرداخت و گفت: علی‌رغم هزینه‌های سنگین و قطعات بسیار گران، دستگاه‌های جدید برای بهره‌برداری در درمانگاه خانواده تهیه شده و با پیگیری‌های به عمل آمده از دانشگاه علوم پزشکی استان و سازمان انرژی اتمی تمامی مجوزهای لازم اخذ شده است.

بخش رادیولوژی درمانگاه منطقه پدافند هوایی شمال شرق افتتاح شد

وی افزود: با اضافه شدن دو متخصص رادیولوژی در کنار ۴ کارشناس رادیولوژیست فعلی، کلیه گرافی‌های معمول و تخصصی رادیولوژی در این بخش انجام می‌شود.

شریفی در ادامه بیان داشت: این درمانگاه در کنار سایر قسمت‌های موجود مانند دندانپزشکی، سونوگرافی و درمانگاه تخصصی با وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص، جزو فعال‌‌ترین و کارآمدترین درمانگاه‌‌های شهر مشهد بشمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار