معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

دشمن در حال فاصله انداختن بین فرزندان و والدین است/ استعمارگران به دنبال تسخیر ذهن مردم هستند

امیر طالب‌زاده با بیان اینکه امروزه شیوه‌های مبارزه و سلطه‌گری تغییر کرده است، گفت: کشور‌های استعمارگر به دنبال تسخیر فکر و ذهن مردم هستند.
کد خبر: ۶۰۳۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۵ - 16July 2023

دشمن در حال فاصله انداختن بین فرزندان و والدین است/ کشور‌های استعمارگر به دنبال تسخیر فکر و ذهن مردم هستندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علی اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در سومین جشنواره طرح‌های فرهنگی نهاجا ضمن تقدیر از حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمد حسنی» رئیس سازمان عقیدتی ارتش به عنوان طراح و پایه‌گذار طرح‌های فرهنگی مصباح در ارتش و دست‌اندرکاران اجرایی این طرح‌های فرهنگی در نیروی هوایی ارتش، اظهار داشت: طرح‌های فرهنگی مصباح یک نوع آینده‌پژوهی در ارتش بود و با آغاز این طرح‌ها در ارتش، موفقیت‌ها با گذشت زمان در ساختار ارتش و نیروی هوایی به وضوح قابل رویت بود.

امیر طالب زاده با بیان اینکه امروز تمام کشور‌های دنیا درگیر جنگ‌های شناختی و ترکیبی شده‌اند، گفت: خوشبختانه مؤلفه‌های مقابله با جنگ‌های ترکیبی و شناختی در طرح‌های مصباح بیان شده است و این طرح‌ها سنگر‌های اولیه ارتش برای مقابله با حملات و تهاجمات دشمن هستند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه در جنگ‌های شناختی کشور‌های سلطه‌گر درصدد هستند جوامع مختلف را به زیر سلطه و سیطره خود ببرند، افزود: امروزه شیوه‌های مبارزه و سلطه‌گری تغییر کرده و کشور‌های استعمارگر به دنبال جنگ سخت، تصرف و تسخیر مرز‌ها نیستند، آن‌ها به دنبال این هستند که فکر و ذهن مردم را به تسخیر خود در بیاورند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بار‌ها در بیانات‌شان به جنگ شناختی و ترکیبی دشمن اشاره کرده‌اند، گفت: در جنگ‌های ترکیبی و شناختی، دشمنان تمام امکانات خود را اعم از هوش مصنوعی، فضای مجازی، عملیات روانی و سایر علوم به کار گرفته‌اند تا بتواند بر ذهن و فکر جوامع مختلف تسلط پیدا کنند که بحمدلله با پای ریزی طرح‌های مصباح در سطح ارتش که سنگر‌های دفاعی ما هستند توانسته ایم در مقابل این تهاجمات و حملات مقابله کنیم.

امیر طالب زاده تصریح کرد: الحمدلله کشور ما با رهبری و فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و با دارا بودن فرهنگ ناب اسلامی ایرانی توانسته‌است به موفقیت‌های بی‌شماری در عرصه‌های مختلف دست یابد.
امیر سرتیپ طالب زاده، گفت: اگر ما در حوزه جنگ‌های شناختی کوتاهی کنیم مقابله با تهاجمات دشمن بسیار سخت می‌شود، باید دست در دست بدهیم و در مقابل دشمن بایستیم.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: دشمن در حال فاصله انداختن بین فرزندان و والدین است و این کار، اثر تهاجمات فرهنگی و جنگ‌های شناختی دشمنان در فضای مجازی است که بیشترین تاثیر را بر روی فرزندان و جوامع گذاشته است که به وضوح قابل مشاهده است.

در پایان این مراسم از فرماندهان، کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های برتر قرآنی در حوزه طرح‌های مصباح و از جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران و پیسکسوتان این نیرو تقدیر شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار