معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس:

رمز پیروزی در جنگ روایت‌ها ارائه روایت اول است

«قزل سفلی» با بیان اینکه در دنیای امروز داده‌های اطلاعاتی رمز پیروزی هر کشوری است، گفت: دنیای امروز جنگ روایت‌ها است و هر کس آغازگر روایت باشد، می‌تواند پیروزی میدان را از آن خود کند و هر کشوری که داده‌های اطلاعاتی بیشتری منتشر کند، برنده میدان است.
کد خبر: ۶۰۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳ - 16July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از فارس، «اسماعیل قزل سفلی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس غروب امروز 25 تیر در آیین گردهمایی ناظرین امین در شیراز اظهار داشت: دنیای امروز جنگ روایت‌ها است و هر کس آغازگر روایت باشد، می‌تواند پیروزی میدان را از آن خود کند و هر کشوری که داده‌های اطلاعاتی بیشتری منتشر کند، برنده میدان است.

اسماعیل قزل سفلی ادامه داد: در این بستر انسان با تعارضی روبه‌رو است که چه چیزی را باید باور کرد و در این بستر جنگ روایت‌ها معنا پیدا می‌کند. به عبارت دیگر هر کس آغازگر روایت باشد، می‌تواند پیروزی میدان را از آن خود کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز جنگ شناختی با هدف قرار دادن نوجوانان و جوانان که به قواعد کلاسیک مرسوم پایبند نیستند، شکل گرفته است، عنوان کرد: جوانان و نوجوانان را در این فضای یکطرفه سیاسی نمی‌توان اقناع کرد، بلکه با آن‌ها که به شدت دنبال دیده شدن هستند، گفت‌وگو کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس تصریح کرد: سرزمین جدید این جنگ، فضای مجازی است و در این فضا با وجود برنامه ریزی‌های متعدد دشمن، باز این ایران اسلامی بود که برنده میدان شد.

قزل‌سفلی با بیان اینکه دنیای جدید و نظم و نوین جهانی آغاز شده و دشمنان برای نسل جوان، برنامه‌ریزی زیادی کرده‌اند، گفت: وظیفه شبکه ناظرین شورای نگهبان به عنوان بهترین یاوران انقلاب، تشخیص و ایجاد فضای آرامش است.

وی همچنین با بیان اینکه امروز باید مجریان و ناظران با هم عهد و پیمان بسته و در قالب چنین گردهمایی تجدید میثاق کنند، اظهار کرد: برای برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و امن برابر با راهبرد‌های مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار