مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد؛

رشد ۸۸۹ درصدی جذب داوطلب در هلال احمر زنجان

«هاشمی» گفت: در سه ماهه نخست سال‌جاری آمار جذب داوطلبان هلال احمر استان زنجان به رشد ۸۸۹ درصدی رسید.
کد خبر: ۶۰۴۰۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹ - 17July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌الله هاشمی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گسترش فرهنگ داوطلبی در دنیا و حضور همه جانبه داوطلبان که بدون منت و چشمداشت مادی با هلال احمر فعالیت می‌کنند تاثیر مهمی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: حضور و فعالیت داوطلبان در سنین مختلف در فعالیت‌های هلال احمر استان زنجان، موجب احیای ارزش‌های پاک و باور‌های انسانی می‌شود.

وی گفت: جمعیت هلال احمر فعالیت هایی، چون تسکین آلام بشری، کمک به همنوع، ترویج صلح و دوستی برای ترویج فرهنگ نوع دوستی را انجام می‌دهد.

هاشمی ابراز داشت: بر همین اساس در سه ماهه نخست سال‌جاری یک هزار و ۱۱۸ عضو داوطلب بالای ۳۵ سال جذب هلال احمر شده‌اند که این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۱۱۳ نفر بود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تاکید کرد: از همه خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان دعوت می‌کنیم با مراجعه به شعب هلال احمر این استان در شهرستان‌ها عضویت خود را در این نهاد مردم مردمی ثبت و در فعالیت‌های بشردوستانه با این مجموعه را همکاری کنند.

در سه ماهه نخست سالجاری اعضای جوانان عضو هلال احمر این استان نیز به رشد ۲۲۳ درصدی رسیده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها