معرفی کتاب؛

«چشم‌های حصینه»

کتاب «چشم‌های حصینه» به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، اثری است که به موضوع ۱۲ تیر می‌پردازد.
کد خبر: ۶۰۴۱۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۵ - 19July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، کتاب «چشم های حصینه» به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، اثری است که به موضوع 12 تیر می‌پردازد.

این کتاب که در 76 صفحه به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، طراح جلد «زهره کهوری» توسط انتشارات «نشر امینان» با شمارگان ۵۰۰ نسخه به بازار نشر عرضه شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

حصینه از تو کیفش یه شکلات خوشگل در آورد و بهش داد. اونم دست از سر عروسک برداشت. بعدش یه دونه دیگه در آورد و به من تعارف کرد. منم می خواستم قبول نکنم اما می دونستم که از شکلات های مغازه مش صفر 100درصد خوشمزه ترند. باید تست می کردم. ازش گرفتم، جلد خوشگلشو که مثل زرورق برق می زد باز کردم و نصف بزرگترشو دادم به حصینه.

حصینه دختری با موهای بلند و صورتی سبزه رنگ و میلیح بود. دختری که عاشق زادگاه مادری اش بود و خلیج هم عاشق او. خلیج طاقت نداشت دختر زیبای شهرش را در عمارت دوحه ببیند پس دست هایش را در آغوش آسمان گره زد تا حصینه های بی شماری روی سینه اش آرام بخواند.

روح همه آنهایی که مرگ در آسمان غافلگیرشان کرد شاد...

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار