فرمانده انتظامی استان اصفهان:

حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان است

سردار «علینقیان‌پور» گفت: حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان است و دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی حس بی‌تفاوتی در بین آحاد جامعه در بحث عفت و پاکدامنی را ایجاد کرده‌اند.
کد خبر: ۶۰۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۹ - 17July 2023

حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سردار «حمید علینقیان‌پور» فرمانده انتظامی استان اصفهان امروز (دوشنبه) در همایش چادرهای آسمانی که به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان و با حضور جمعی از فعالان فرهنگی، آمران به معروف، مسئولان فرهنگی و اجتماعی سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی در این معاونت برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی با برنامه‌ریزی کامل و از پیش تعیین شده به دنبال ترویج بی‌عفتی و بدحجابی در بین مردم هستند که مهمترین هدف آنها از گسترش بی‌عفتی در بین اقشار مختلف مردم، برهم زدن آرامش و امنیت خانواده‌هاست.

وی عنوان کرد: یکی از مطالبات به حق مردمی بحث عفاف و حجاب است، دشمنان و رسانه‌های معاند با اهداف شوم خود با ترویج بی‌حجابی و بی عفتی در بین قشر جوان و نوجوان به دنبال عادی‌سازی بی‌حجابی و بدحجابی در جامعه هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: هدف دشمن از ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه برهم زدن امنیت و آرامش خانواده است، زمانی که عفت و حیا در یک خانواده اسلامی پایمال شود، محیط امن و آرام در خانواده برای تربیت فرزندانی صالح نیز فراهم نخواهد بود. 

سردار علینقیان‌پور با تاکید بر اینکه یکی از مطالبات بر حق مردمی، موضوع عفاف و حجاب و پایبندی به ارز‌ش‌های والای اسلامی است، افزود: بی‌حجابی امنیت روانی جامعه را به خطر می‌اندازد و باعث از هم گسيختگی نهاد خانواده‌های اصيل ايرانی و سست شدن پايه‌های اعتقادی خانواده‌های مسلمان خواهد شد.

وی تاکید کرد: فراهم سازی محیطی مناسب برای گفت و گویی مثبت و سازنده در فضای مجازی و حقیقی یکی از اقدامات موثر در مقوله عفاف و حجاب است که اگر این مورد به درستی و با برنامه‌ای مناسب و از پیش طراحی شده صورت گیرد نتایج ان مطلوب خواهد بود. 

فرمانده انتظامی استان اصفهان متذکر شد: حجاب و عفاف از موضوعات اصلی جنگ نرم دشمنان است، همان‌گونه که امروزه همه دشمنان به مقابله با فرهنگ ناب اسلامی و دامن زدن به اسلام هراسی می‌پردازند و از تمام ظرفيت‌های خود برای ترویج بی عفتی در جامعه استفاده می‌کنند ما هم بايد در مقابل، از تمام امکانات و ظرفيت‌ها در گسترش فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنيم. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار