شهردار سوسنگرد در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم

غزی گفت: وظیفه شرعی و قانونی ما این است که همه تمهیدات لازم را برای میزبانی شایسته از زائران کربلای معلی داشته باشیم و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و امیدواریم که شرمنده هموطنان عزیزمان نشویم.
کد خبر: ۶۰۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳ - 18July 2023

امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای زائران اباعبدالله الحسین (ع) باشیم«عدنان غزی» شهردار سوسنگرد امروز به مناسبت آغاز دهه محرم مهمان دفتر خبرگزاری دفاع مقدس خوزستان بود و در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز پاسخگوی سوالات ما شد.

وی شهر سوسنگرد و منطقه دشت آزادگان را دروازه مرزی طریق‌الحسین دانست و اظهار داشت: یکی از توفیقات جغرافیای ما این است که میزبان رخدادهای بزرگی همچون راهیان نور و اربعین حسینی هستیم.

غزی افزود: وظیفه شرعی و قانونی ما این است که همه تمهیدات لازم را برای میزبانی شایسته از زائران کربلای معلی داشته باشیم و در این راه تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و امیدواریم که شرمنده هموطنان عزیزمان نشویم.

شهردار سوسنگرد گفت: بیشترین زائران که قصد خروج از مرز چذابه را دارند از مسیر طریق الحسین منطقه دشت آزادگان و شهر سوسنگرد عبور می‌کنند. شهرهایی که فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس بر آسمان آن‌ها سایه افکنده و هنوز هم ردپای ایثار و جهاد این مردم در خیابان‌ها هویدا است.

وی یادآور شد: یکی از ماموریت‌های مجموعه شهرداری و البته دیگر مسئولین این است که ضمن میزبانی از زائران اربعین حسینی نسبت به تولید محتوا و انجام تبلیغات فرهنگی حوزه دفاع مقدس اقدام کنیم تا ماهیت مردم مبارز این شهرها همچنان در این خصوص پررنگ بماند. مردمی که بار اصلی برپایی موکب‌ها و پذیرایی شایسته از دیگر هموطنان زائر را عاشقانه و خالصانه انجام می‌دهند.

غزی اشاره ای به امنیت حاکم در این مسیر کرد و افزود: یکی از مهمترین افتخارات ما این است که با همکاری دیگر دستگاه‌های نظارتی و انتظامی، امنیت زائران را تامین کنیم. امنیتی که مهمترین زیرساخت برای هر فعالیتی است و هرگز فراموش نمی‌کنیم که مبنای امنیت امروز ما همان فرهنگ دوران دفاع مقدس است که به یادگار برای همه ما باقی مانده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها