فرمانده سپاه دیر تاکید کرد؛

لزوم همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج در برگزاری باشکوه مراسمات عزاداری

سرهنگ حسینی گفت: لازم است پایگاه‌های مقاومت بسیج در کنار هیئت‌ها و کانون‌های عزاداری ایام محرم در برگزاری با شکوه این مراسمات حاضر و فعال باشند.
کد خبر: ۶۰۴۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹ - 18July 2023

لزوم همکاری پایگاه های مقاومت بسیج در برگزاری باشکوه مراسمات عزاداریسرهنگ پاسدار «سید علی حسینی نیا» فرمانده سپاه شهرستان دیر امروز در گفت‌وگو باخبرنگار دفاع‌پرس در بوشهر با گرامیداشت فرارسیدن ایام محرم وعزاداری سید و سالار شهیدان اظهار داشت: باید سعی کنیم برای جوانان و نوجوانانی که به عشق امام حسین (ع) به میدان می‌آیند خدمتگزار خوبی باشیم.

وی در این خصوص افزود: با تدابیر لازم و با بهره‌گیری از ظرفیت عزاداران تلاش می‌کنیم تا این آئین با نظم و امنیت و شور حسینی برگزار شود و از سایر دستگاه‌ها هم انتظار می‌رود در برگزاری هر چه بهتر مناسبت‌های ماه محرم در تامین امنیت در بخش‌های مختلف اهتمام ویژه داشته باشند.

فرمانده سپاه دیر تصریح کرد: لازم است پایگاه‌های مقاومت بسیج در کنار هیئت‌ها و کانون‌های عزاداری ایام محرم در برگزاری با شکوه این مراسمات حاضر وفعال باشند.

سرهنگ حسینی نیا گفت: امیدواریم با استفاده از فرصت ماه عزاداری سیدالشهدا (ع) جوانان و نوجوانان با مفاهیم دینی بیش از پیش آشنا شده و زمینه حفظ ارتباط آن‌ها و اینگونه برنامه‌های معنوی بیشتر از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار