استاندار ایلام:

یادمان‌های دفاع مقدس یادآور رزم و اخلاص شهدا هستند

«بهرام‌نیا» با اشاره به توجه ویژه دولت به اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: یادمان‌های دفاع مقدس یادآور رزم و اخلاص شهدا هستند.
کد خبر: ۶۰۴۴۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲ - 18July 2023

یادمان‌های دفاع مقدس یادآور رزم و اخلاص شهدا هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز در دیدار سرهنگ پاسدار «محمدحسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده در حوزه سامان‌دهی و تکمیل یادمان‌های دفاع مقدس، به تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه ایثار و شهادت و سامان‌دهی یادمان‌ها و گلزار شهدا، اشاره کرد و اظهار داشت: در سال‌جاری نیز به این حوزه توجه ویژه خواهد شد.

وی یادمان‌های دفاع مقدس را یادآور رزم و اخلاص شهدا عنوان کرد و افزود: دولت سیزدهم به اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت توجه ویژه دارد.

استاندار ایلام یادمان‌ها را سند زنده جانفشانی شهدا ذکر کرد و یادآور شد: سامان‌دهی یادمان‌ها و گلزار‌های شهدا از یک سو موجب اعتلای جایگاه والای شهدای گرانقدر و از سوی دیگر انتقال‌دهنده فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام بیان کرد: تلاش‌ها و روحیه جهادی مدیرکل و مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت ستودنی و این یک موهبت الهی است.

بهرام‌نیا اضافه کرد: ایلام مهد دفاع مقدس بوده است و مردم این استان علاوه بر جانفشانی در دفاع مقدس، میزبان رزمندگان دفاع مقدس بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار