دبیر ستاد شورای عالی قرآن شهرداری تهران مطرح کرد؛

رقابت بیش از ۶ هزار نفر در جشنواره قرآنی آرمان/ برگزاری جشنواره آرمان در ۶ کشور حوزه مقاومت

سیفی گفت: جشنواره قرآنی آرمان با محوریت سوره حجرات و در سه بخش حفظ، قرائت و مفاهیم جامعه قرآنی برگزار شد و شرکت‌کنندگان با هم به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۶۰۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵ - 18July 2023

رقابت بیش از ۶ هزار نفر در جشنواره قرآنی آرمان/ برگزاری جشنواره آرمان در ۶ کشور حوزه مقاومتبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «مهدی سیفی» دبیر ستاد شورای عالی قرآن شهرداری تهران عصر امروز (سه‌شنبه) در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی آرمان با بیان اینکه این جشنواره مزیّن به نام شهید «آرمان علی‌وردی» است، اظهار داشت: جشنواره قرآنی آرمان از ابتدای ماه مبارک رمصان و همزمان با آغاز سلسله جشنواره‌های مردمی آرمان برگزار شد.

سیفی گفت: جشنواره قرآنی آرمان با محوریت سوره حجرات و در سه بخش حفظ، قرائت و مفاهیم جامعه قرآنی برگزار شد و شرکت‌کنندگان با هم به رقابت پرداختند؛ همچنین نیز پویش صلوات خاصه، اما رضا (ع) به موازات این جشنواره برگزار شد.

دبیر شورای عالی قرآن شهرداری تهران خاطرنشان کرد: شش هزار و ۵۰۰ نفر در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی بیان کرد: در حوزه بین‌الملل این جشنواره کشور‌های حوزه مقاومت همچون عراق، افغانستان، پاکستان، سوریه، لبنان و همچنین ترکیه به رقابت پرداختند.

سیفی با اشاره به برنامه‌های سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تمهید ما در جهت اجرای برنامه‌های قرآنی در ۳۵۲ پایگاه و مسجد است و بنا داریم اضلاع مسجد مدرسه و منزل را به متصل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها