معرفی کتاب؛

«شمایل»

کتاب «شمایل» به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، اثری است که به موضوع ۱۲ تیر می‌پردازد.
کد خبر: ۶۰۴۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۷ - 20July 2023

«شمایل»

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، کتاب «شمایل» به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، اثری است که به موضوع 12 تیر می‌پردازد.

این کتاب که در 45 صفحه به اهتمام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان، نوشته «حدیث رحیمی» طراح جلد «سجاد امیریان زاده» توسط انتشارات «نشر امینان» با شمارگان ۵۰۰ نسخه به بازار نشر عرضه شده است.

در بخشی از این کتاب آمده است:

صدای اذان مغرب که بلند شد ماه بانو بلند شد نگاهی به ساعت دیواری کرد و گفت الان که بیاد سه نفری می ریم سیدمظفر دلم هوای حرم آقا رو کرده هرچند اون روز لعنتی آقا هوای مسافرم رو نداشت اما مسافر مسافرم رو با آبرو تحویلم داد.

صدای در حیاط که اومد مثل تیر از کمان پرید درو باز کرد با کسی که پشت در بود سلام و احوالپرسی گرمی کرد و تعارفشون کرد بیان داخل خونه. انگار خیلی آشنا بودن که شمایل مهربانانه تعارف می کرد.

آمدای پشت در رفته بودن اما یه دختر تقریبا 10 ساله اومد تو حیاط. دختری با موهای مشکی و چشم های درشت، خوب که به چهره اش دقت کردم دیدم چه قدر اون قالب صورت اون چشما دوس داشتنی و خواستنی‌اند و عجیب بود که حالت خنده و چشم های محشرش شبیه عکس بالای طاقچه بود تابستون سال بعد عروس شدم و خوشحال بودم که شب حنابندونم جلبیلی روی سر منه که هنر دست زنی به نام شمایل بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار