رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور:

ضرورت دسترسی ارزان مردم به محصولات پوشش اسلامی ایرانی/ باید ستاد ملی حجاب و عفاف در بالاترین سطح شکل گیرد

حسن‌پور گفت: باید همان‌گونه که ستاد ملی کرونا تشکیل شد، ستاد ملی حجاب و عفاف نیز در بالاترین سطح شکل گیرد.
کد خبر: ۶۰۴۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱ - 19July 2023

باید ستاد ملی حجاب و عفاف در بالاترین سطح شکل گیرد/ضرورت دسترسی  ارزان مردم به محصولات پوشش اسلامی ایرانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور در دیدار شب گذشته رییس جمهور با جمعی از فعالان حجاب و عفاف که در مسجد سلمان ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: بی‌حجابی و بد پوششی مانند کرونا به دیگران سرایت می‌کند به همین دلیل باید همان‌گونه که ستاد ملی کرونا تشکیل شد، ستاد ملی حجاب و عفاف نیز در بالاترین سطح شکل گیرد.

حسن‌پور سپس به موضوع ضرورت دسترسی آسان و ارزان مردم به محصولات با کیفیت و مناسب پوشش اسلامی ایرانی اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های بسیج اصناف و همکاری مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی، افزایش تولید پارچه چادر مشکی در داخل کشور در دستور کار است و حمایت بانک‌ها در ارایه تسهیلات این پروژه‌ها را سرعت خواهد داد.

رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و تجار کشور با اشاره به رویداد مدآفرین گفت: طرح‌های متنوع برای پوشش بانوان شاغل در واحد‌های صنفی ارائه شد و مورد توجه مجتمع‌ها تجاری قرار گرفت همچنین عرضه محصولات حجاب و عفاف در مجتمع‌های تجاری و پاساژ‌ها در دست اجراست.

عضو هیات عالی نظارت بر سازمان‌های صنفی ادامه داد: ایجاد سکو‌های دائمی عرضه پوشاک اسلامی ایرانی در تعامل با اصناف و استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اینترنتی ضروری است، چون این موضوع می‌تواند کمکی بزرگ به مردم برای تهیه پوشاک مناسب باشد.

وی با اشاره به طرح تکریم حجاب و عفاف بسیج اصناف، عنوان کرد: تکریم افراد محجبه توسط کسبه محترم و انجام کار‌های فرهنگی و تبیینی گسترش یافته و اصناف با کار‌های ابتکاری مروج عفت در جامعه هستند.

حسن پور سپس به لایحه حجاب اشاره کرد و گفت: لایحه حجاب و عفاف که در دستور کار مجلس است، نیاز به بازنگری جدی دارد و باید سرعت بگیرد.

وی همچنین از رییس جمهور درخواست کرد که در برخورد باپدیده شوم قاچاق دستور قاطع و فوری صادر کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها