مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کردستان:

همه با روحیه جهادی برای تقویت اقتدار کنونی کشور تلاش می‌کنیم

حجت‌الاسلام «توکلی» گفت: جمهوری اسلامی موازنه قدرت را در دنیا تغییر داده و همه ما پاسداران با یکدلی و روحیه جهادی برای تقویت اقتدار کنونی تلاش می‌کنیم.
کد خبر: ۶۰۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 19July 2023

همه با روحیه جهادی برای تقویت اقتدار کنونی کشور تلاش می‌کنیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان امروز با حضور مسئولان کشوری و استانی در سپاه کردستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «طه توکلی» مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: خداوند را شاکرم که توقیق خدمت در استان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و مردمان مرزدار که همواره دل در گرو انقلاب داشته‌اند، حضور پیدا کنم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان کردستان با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش مردم را دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: هم و غم‌مان این است که امنیت کنونی را پایدار کنیم.

وی افزود: جمهوری اسلامی موازنه قدرت را در دنیا تغییر داده و همه ما پاسداران با یکدلی و روحیه جهادی برای تقویت اقتدار کنونی تلاش می‌کنیم.

توکلی بیان کرد: ضمن حفظ یکدلی و انسجام، تمام تلاش خود را برای انجام ماموریت و رسالت حوزه کاری خود به‌کار می‌گیرم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار