فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع):

مهمترین فلسفه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تقویت روحیه مقاومت است

امیر «معصومی» گفت: فلسفه مهم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تقویت روحیه مقاومت مردم در برابر دشمنان است؛ بر همین اساس در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال درهم شکستن ایستادگی و پایداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی هستند، آحاد جامعه باید نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های ماه محرم و صفر اهتمام داشته باشند.
کد خبر: ۶۰۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱ - 19July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آئین تکریم و معارفه فرماندهان جدید و قدیم گروه پدافند هوایی مشهد با حضور امیر سرتیپ دوم ستاد «محمدرضا معصومی» فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام، امیر سرتیپ دوم ستاد «علی خلیل‌آبادی» جانشین منطقه پدافند هوایی شمال شرق، حجت‌الاسلام «محمد عدیده» رئیس عقیدتی سیاسی منطقه و جمعی از فرماندهان ارشد این منطقه در سالن شهید حبیبی مشهد برگزار شد.

امیر معصومی در این مراسم ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، اظهار داشت: فلسفه مهم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تقویت روحیه استقامت و مقاومت مردم در برابر دشمنان است؛ بر همین اساس در شرایط کنونی که دشمنان به دنبال آن هستند تا ایستادگی و پایداری مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی را بشکنند، آحاد جامعه باید نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه‌برنامه‌های ماه محرم و صفر اهتمام داشته باشند.

وی با بیان این جمله که قدرت نیروی پدافند هوایی ارتش در میدان تجلی پیدا می‌کند و نه در گفتار، افزود: مردم ایران اسلامی به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که امنیت پایدار را برای ما به ارمغان آورده‌اند، افتخار می‌کنیم و وامدار آن‌ها هستیم و هرجا که لازم باشد با تمام توان از اسلام و انقلاب دفاع خواهیم کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا علیه‌السلام تأمین امنیت میهن اسلامی و مردم را جزو مولفه‌های اساسی ارتش جمهوری اسلامی دانست و اذعان داشت: تقویت آمادگی دفاعی و رزمی و معنوی برای دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی از جمله اقداماتی است که ارتش برای کشور انجام داده و مانع از تجاوز دشمن خواهد شد.

در پایان این مراسم امیر «معصومی»، با قدردانی از خدمات صادقانه و خالصانه امیر سرتیپ دوم ستاد «سید رضا طباطبایی‌نیک» فرمانده پیشین گروه پدافند هوایی مشهد، سرهنگ «علی ربیعی» را به عنوان فرمانده جدید این گروه معرفی کرد.

مهمترین فلسفه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تقویت روحیه مقاومت است

مهمترین فلسفه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تقویت روحیه مقاومت است

مهمترین فلسفه عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تقویت روحیه مقاومت است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار