استاندار ایلام:

صدا و سیما حافظ هویت اسلامی مردم است

«بهرام نیا» گفت: صدا و سیما حافظ هویت اسلامی مردم است و این هویت برگرفته از هویت دینی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است که مجموع این موارد هویت ملی مردم عزیز ایران را شکل می‌دهد.
کد خبر: ۶۰۴۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ - 19July 2023

صدا و سیما حافظ هویت اسلامی مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام امروز (چهارشنبه) در آئین تکریم و معارفه‌ی مدیران کل صدا و سیمای مرکز ایلام اظهارداشت:صدا و سیما حافظ هویت اسلامی مردم است و این هویت برگرفته از هویت دینی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است که مجموع این موارد هویت ملی مردم عزیز ایران را شکل می‌دهد.

وی با اشاره به این‌که رسانه، امروز حرف اول را در دنیا می‌زند، گفت: جنگ امروز، جنگ رسانه است، به واسطه‌ی همین حساسیت و رسالت سنگین و حسب قانون اساسی، رئیس این سازمان توسط رهبر فرزانه‌ی انقلاب منصوب می‌شود و سه قوه نیز به‌صورت راهبردی بر عملکرد این سازمان نظارت می‌کنند و این گویای این است که صدا و سیما نقشی پر قدرت و وظیفه‌ای فرا قوه‌ای بر عهده دارد.

استاندار ایلام بیان کرد دنیای استکبار با بیش از دو هزار رسانه‌ی قوی و نابرابر به جنگ جمهوری اسلامی برخاسته است، که هدف این رسانه‌ها، وارونه جلوه دادن دستاورد‌های نظام در همه‌ی ابعاد نظامی، پزشکی، هسته‌ای و سایر است و از این جهت صدا و سیما رسالت سنگینی را بر عهده دارد و رسانه‌ی ملی یک امانت ملی به دست شما عزیزان است.

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های مختلف استان ایلام در عرصه‌های مختلف گفت: ایلام از یک شرایط ویژه‌ای برخوردار است و ۴۳۵ کیلومتر مرز مشترک با سه استان هم‌جوار دارد که به یک فرصت برای استان به خصوص امنیت پایدار تبدیل شده است.

«بهرام‌نیا» تصریح کرد: همه‌ی اقوام و متناسب با ۱۲ شهرستان، باید در صدا و سیما دیده شود و قومیت و قبیله‌گری در استان نباید محلی از اعراب داشته باشد و عدالت‌محوری باید رعایت شود.

استاندارایلام تصریح کرد: باید با برنامه‌های خوب در راستای معرفت‌افزایی و پوشش خبری خوب این حماسه و آن‌چه که نیاز زائران است، حرکت کنیم، حتی از این فرصت باید در جهت اقتصاد استان هم استفاده کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار