نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام برگزار شد

شورای امر به معروف و نهی از منکر استان به ریاست «ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در محل سالن جلسات شهید (سلیمی) استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۴۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۰ - 19July 2023

نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، شورای امر به معروف و نهی از منکر استان امروز (سه شنبه) به ریاست «ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در محل سالن جلسات شهید سلیمی استانداری برگزار شد.

«ناصر نجفی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در این نشست ضمن عرض تسلیت ایام محرم اظهار داشت: امروز دشمن با ورود به عرصه‌های فرهنگی با صرف هزینه‌های زیادی که در این زمینه دارند تلاش می‌کنند که به کشور ضربه بزنند و بی‌حجابی و بد‌حجابی را در جامعه رواج دهند و ما به عنوان مدیر وظیفه داریم که احکام الهی و اسلامی را در محیط کار خود بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت کشور پیاده کنیم.

وی در ادامه افزود: کارکنان استانداری و فرمانداری‌های تابعه نسبت به اجرایی نمودن این امر مهم اقدام نمایند که در صورت عدم رعایت این موضوع از سوی کارکنان تذکر لسانی داده شود تا یک محیط سالم در محل کار بوجود آید.

معاون استاندار ایلام بیان داشت: حضور به موقع کارکنان استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابعه در محل کار الزامی است و در صورت عدم رعایت آن توسط کارکنان، مدیران باید جوابگو باشند.

«نجفی» تاکید کرد: کلیه فرمانداران و بخشداران تابعه در اجرایی نمودن مسئله عفاف و حجاب در محیط کار خود برای آقایان و بانوان و در پرپایی نماز جماعت اهتمام داشته باشند و گزارشاتی از اقدامات انجام شده در حوزه عفاف و حجاب به صورت هفته‌ای به استانداری ارسال نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها