نماینده ولی فقیه در خوزستان خبر داد؛

نقشه جامع ساماندهی مواکب اربعین در مرز بین‌المللی شلمچه

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: نقشه جامع سامان‌دهی مواکب اربعین در مرز بین‌المللی شلمچه به طول ۲ کیلومتر اجرا می‌شود. این اقدام باعث خدمت‌رسانی شایسته و همیشگی به زائران اربعین در مرزشلمچه خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۴۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۶ - 20July 2023

نقشه جامع سامان‌دهی مواکب اربعین در مرز بین‌المللی شلمچهبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام سید «محمدنبی موسوی‌فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز شب گذشته (چهارشنبه) در جلسه ستاد اربعین که در مرز بین‌المللی شلمچه برگزار شد، اظهار داشت: نقشه جامع سامان‌دهی مواکب اربعین در مرز بین‌المللی شلمچه به طول ۲ کیلومتر اجرا می‌شود. این اقدام باعث خدمت‌رسانی شایسته و همیشگی به زائران اربعین در مرزشلمچه خواهد شد.

وی افزود: برای خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی با توجه به مدت زمان باقی مانده همه دستگاه‌ها با تمام توان و امکانات وارد عمل شوند تا بتوان به نحو شایسته و کارشناسی شده این نقشه جامع به سرانجام برساند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: با توجه به گرمای هوا از ۲۰ کیلومتر مانده به پایانه مرزی شلمچه برای خدمات رسانی به زائران در مسیر رفت و برگشت زائران مواکب اربعین مستقر و خدمات رسانی خواهند کرد.

وی افزود: مردم از سراسر کشور می‌توانند با نذر کردن غذا و آب و ارسال آن به مواکب در مرزها در میزبانی از زائران حسینی پیشگام باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار