دبیر اجرایی کنگره ملی شهدا: برای برگزاری کنگره‌ای در شان شهدای خوزستان تلاش می‌کنیم

سردار علیپور گفت: ۲ روز در هفته به پیگیری اقدامات در خصوص کنگره ملی شهدا اختصاص دارد فلذا با تمام توان امورات را پیگیری و دنبال می‌کنیم تا کنگره ای در خور شان نام خوزستان و شهدای عزیز کربلای وطن برگزار شود.
کد خبر: ۶۰۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶ - 20July 2023

تلاش می‌کنیم کنگره‌ای در خور شان نام شهدای خوزستان برگزار کنیمبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار «محمد علیپور» دبیر اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان امروز در نشست ستاد کنگره ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام ماه محرم اظهار داشت: کنگره ملی شهدای استان خوزستان در رابطه با موضوعات مختلفی که دارد کمیته‌های مختلفی تشکیل داده و کار کمیته‌ها نیز با دقت دنبال می‌شود.

وی در مورد آخرین اقدامات برگزاری کنگره ملی شهدای خوزستان گفت: همه استان درگیر کار کنگره شده‌اند؛ در رابطه با کتاب‌هایی که باید چاپ شود همچنین سرکشی و دیدار با خانواده شهدا و برنامه‌ها برای اجلاسیه‌ در حال پیگیری هستند.

سردار علیپور افزود: ۲ روز در هفته به پیگیری اقدامات در خصوص کنگره ملی شهدا اختصاص دارد فلذا با تمام توان امورات را پیگیری و دنبال می‌کنیم تا کنگره ای در خور شان نام خوزستان و شهدای عزیز کربلای وطن برگزار شود.

دبیر اجرایی کنگره شهدای خوزستان یادآور شد: اکنون نیز هم افزایی خوبی بین مجموعه استانی صورت گرفته تا کنگره در سطحی مطلوب بتواند تمام زوایای شهدای خوزستان را پوشش دهد و بر نسل امروز تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار