رئیس بسیج جامعه کشاورزی استان البرز:

۱۶۰ هزار مورد آزمایش خاک توسط بسیجیان استان البرز انجام خواهد شد

«شماخی» با بیان اینکه با حضور جهادگران بسیجی تحول بزرگی در حوزه کشاورزی و دامپروری استان رخ داده است، گفت: با اهتمام جهادگران بسیجی امسال صد و شصت هزار آزمایش خاک در استان البرز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ - 20July 2023

۱۶۰ هزار مورد آزمایش خاک توسط بسیجیان استان البرز انجام خواهد شدسرهنگ دوم پاسدار «علی اصغر شماخی» رئیس بسیج جامعه کشاورزی استان البرز، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در البرز، اظهار داشت: در راستای اتخاذ رویکرد علمی در کشاورزی و دامپروری استان البرز، رشد تولید و تحقق شعار سال، برنامه ریزی گسترده‌ای در جهت افزایش بیست درصدی تولید در استان البرز توسط بسیج جامعه کشاورزی استان البرز صورت گرفته که در این راستا شناسایی نوع خاک و تعیین ظرفیت کشت و نوع محصول مناسبت جهت کشت در هر نوع خاک از الویت‌های جهادگران بسیجی استان البرز در حوزه کشاورزی است.

وی همچنین از واکسیناسیون دویست و پنجاه هزار راس دام طی یکسال گذشته در استان البرز خبرداد و گفت: این حجم از واکسیناسیون توسط بسیجیان استان البرز و به جهت مقابله با تلف شدن دام‌ها و سلامت گوشت تولیدی اجرایی شده است.

سرهنگ پاسدار شماخی با تاکید بر اقدام‌های مشاوره‌ای گروه‌های جهادی بسیجی، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های مشاوره‌ای و آموزشی جهادگران بسیجی در حوزه کشاورزی و دامپروری تاثیر بسیار مثبتی در بهبود کسب و کار و تولید در این دو حوزه داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار