نشست تخصصی ترویج دفاع مقدس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزار شد

 نشست تخصصی ترویج دفاع مقدس با حضور سردار اسلامی و اصغر ترکیان در دانشگاه فنی حرفه‌ای استان البرز برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۴۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ - 20July 2023

نشست تخصصی ترویج دفاع مقدس در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان البرز برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، صبح امروز نشست تخصصی ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و اصغر ترکیان مدیر دانشگاه فنی حرفه‌ای استان البرز برگزار شد.

در این نشست هم اندیشی که «سیدرضا طاهری» معاون آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و تعدادی از مدیران و معاونان دانشگاه فنی حرفه‌ای استان البرز نیز حضور داشتند درباره تدریس دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در دانشگاه فنی حرفه‌ای تبادل نظر و هم اندیشی شد.

در این نشست «سید رضا طاهری» معاون آموزشی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گزارشی از آخرین وضعیت آموزش و پژوهش حوزه دفاع مقدس در استان البرز ارائه کرد.

همچنین در ادامه این جلسه سردار اسلامی ضمن تقدیر از اهتمام دانشگاه فنی حرفه‌ای در زمینه ترویج فرهنگ و معارف دفاع مقدس؛ در خصوص لزوم همکاری در زمینه تولید محتوا جهت باغ موزه دفاع مقدس استان البرز که در پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد، صحبت کرد.

در پایان این نشست همچنین ضمن بررسی راه کار‌های حفظ و توسعه کمی و کیفی درس دفاع مقدس، مقرر شد از ترم‌های آینده هر دو مجموعه در این زمینه اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار