مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی:

نقشه فرهنگی کشور همچنان خاک می‌خورد/ رونمایی از طرح فرهنگی خراسان جنوبی در حوزه عفاف و حجاب

«فرخنده» با بیان اینکه نقشه فرهنگی کشور در سال ۹۲ تدوین شده و همچنان خاک می‌خورد، گفت: انتظار می‌رود مبلغان در اجرایی کردن این سند همکاری کنند زیرا کلان برنامه‌ها، اهداف انقلاب و برنامه‌های اجرایی در داخل این سند آمده است.
کد خبر: ۶۰۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱ - 20July 2023

نقشه فرهنگی کشور همچنان خاک می‌خورد/ رونمایی از طرح فرهنگی خراسان جنوبی در حوزه عفاف و حجاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از بیرجند، «علی فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی امروز(پنجشنبه) در دیدار با هفت سرگروه تبلیغی و جهادی استان خراسان جنوبی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی با استاندار خراسان جنوبی، با اشاره به نقشه مهندسی فرهنگی کشور، اظهار داشت: این نقشه در سال ۹۲ تدوین شده و همچنان خاک می‌خورد.

وی با تأکید بر اینکه نقشه مهندسی فرهنگی یک سند راهبردی مبتنی بر سیره قرآن و اهل بیت(ع) است، تبیین کرد: انتظار می‌رود مبلغان در اجرایی کردن این سند همکاری کنند زیرا کلان برنامه‌ها، اهداف انقلاب و برنامه‌های اجرایی در داخل این سند آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تبیین کرد: برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور با تأکید استاندار در دست تهیه است که براساس اولویت پنج آسیب فرهنگی باید احصا و شناسایی شود.

فرخنده به اجری طرح تبیینی «بررسی اندیشه‌‌های تمدنی حضرت علی(ع) در نهج‌البلاغه» اشاره و توضیح داد: این طرح در دست اجرا است که با حضور و حمایت نماینده ولی فقیه و استاندار اولین گام آن را برداشته‌ایم و از «غدیر تا غدیر» به صورت یک ساله طراحی شده و قرار است در این هشت گام، اسلام و غرب را در ترازوی حقیقت بگذاریم و با هم مقایسه کنیم.

وی از رونمایی طرح فرهنگی استان در حوزه عفاف و حجاب هم به زودی خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین جشنواره ملی سواد رسانه در حوزه فضای مجازی و دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی براساس زیست بوم فرهنگی استان در سال جاری اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها