مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا:

تفکر بسیجی و جهادی رمز پیروزی مدیران در مقابل تهدیدات دشمنان است

سرهنگ «شعبانی» گفت: در مقابل هجمه‌های دشمنان، خائنین و نفوذی‌ها بایستی مدیران و کارکنان ما با تفکر بسیجی و جهادی با هوشیاری کامل و اقدام متناسب و موثر بر تهدیدات فایق آیند.
کد خبر: ۶۰۴۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵ - 20July 2023

تفکر بسیجی و جهادی رمز پیروزی مدیران در مقابل تهدیدات دشمنان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «حمید بخشی» مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران با سرهنگ «مجید رضا شعبانی» مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار بر اهمیت دستگاه‌ها و اداراتی که در عرصه زیرساخت، فناوری‌های نوین، فضای مجازی، انرژی و امنیت غذایی فعالیت دارند بحث و تبادل نظر شد.

سرهنگ شعبانی اظهار داشت: بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا همراه و همکار همیشگی دستگاه‌های حاکمیتی، اجرایی و خدمت رسان در روز‌های عادی و مبادای کشور است.

وی بیان کرد: در مقابل هجمه‌های دشمنان، خائنین و نفوذی‌ها بایستی مدیران و کارکنان ما با تفکر بسیجی و جهادی با هوشیاری کامل و اقدام متناسب و موثر بر تهدیدات فایق آیند.

«بخشی» مدیرکل پدافند غیرعامل مازندران گفت: هر اندازه مدیران دستگاه‌ها به موضوع مهم پدافند غیرعامل بپردازند بر دوام و قوام ماموریت‌های سازمانی خود می‌افزایند.

وی بیان کرد: پدافند غیر عامل میزان خسارت و اثرات حوادث و بحران‌ها را کاهش می‌دهد و این امر اتفاق نمی‌افتد مگر با تدبیر درست مدیران، اشراف و رصد بر فضای ماموریتی خود، اقدامات نوآور و فناورانه، راه‌های میانبر در زمان بری و هزینه بری با استفاده از ظزفیت سرمایه انسانی متعهد، متخصص و مجرب صورت پذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها