شوراهای حل اختلاف، نقش اساسی در کاهش منازعات در جامعه دارند

«شاهمرادی» گفت: نقش شورا‌های حل اختلاف در کاهش منازعات و پرونده‌های قضائی بسیارمثبت و تأثیرگذار است.
کد خبر: ۶۰۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۴ - 20July 2023

شوراهاي حل اختلاف، نقش اساسي در کاهش منازعات در جامعه دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، سرهنگ «افشار شاهمرادی» فرمانده انتظامی شهرستان چرداول در دیدار با رئیس و اعضای شورای حل اختلاف شهرستان چرداول اظهار داشت: به منظور بهره‌گیری از مشارکت‌های مردمی، ترویج فرهنگ صلح و سازش و جلوگیری از طرح برخی دعاوی در مراجع قضائی سال‌هاست شورا‌های حل اختلاف در سطح کشورمان فعال و بحمدالله با وجود افراد مومن و متدین شاغل در شورای حل اختلاف عملکرد این شورا بسیار مثبت و تاثیر گذار است.

وی افزود: در شهرستان چرداول به لطف خداوند، اعضای شورای حل اختلاف از بین معتمدان و افراد صاحب نام و دارای نفوذ کلام وخوش نام انتخاب شده اند و ثمره این انتخاب حل مسالمت آمیز خیلی از دعاوی است.

سرهنگ «شاهمرادی» تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مردم و ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس از مهمترین مولفه‌هایی است که در سایه تعامل و همدلی مابین انتظامی و دستگاه قضائی و شورای حل اختلاف محقق خواهد شد.

در پایان «محمد احمدی» رئیس شورای حل اختلاف شهرستان چرداول اظهار داشت: از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی انتظامی در راستای تامین امنیت و آسایش مردم در شهرستان تشکر و قدردانی کرده و اعلام داشتند اعضای شورای حل اختلاف و بزرگان و ریش سفیدان همه جا پا به پای انتظامی شهرستان در تلاش خواهند بود و آماده هر گونه همکاری با انتظامی می‌باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار