مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

کاهش جمعیت یکی از مظاهر جنگ نرم است

احمدی گفت: کاهش جمعیت یکی از مظاهر شبیخون فرهنگی و جنگ نرم است.
کد خبر: ۶۰۴۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹ - 20July 2023

کاهش جمعیت یکی از مظاهر جنگ نرم است

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، «منصور احمدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دلفان ضمن تسلیت فرا رسیدن عاشورای حسینی و تأکید بر بیان فلسفه عاشورای حسینی، اظهار داشت: بیان این فلسفه در شرایط امروز جامعه امری مهم بویژه برای جوانان و نوجوانان است.

وی  افزود: امروز مساله جوانی جمعیت یکی از دغدغه های شورای فرهنگ عمومی در استان و شهرستانهاست زیرا مقام معظم رهبری در گذشته و حال تأکید ات متعددی برای افزایش جمعیت دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه همه ما این نکته را مدنظر قرار دهیم کاهش جمعیت یکی از ناتوهای فرهنگی یا به تعبیر مقام معظم رهبری شبیخون فرهنگی می باشد، لذا باید با اقدامات مؤثر فرهنگی برای داشتن فرزند بیشتر بعنوان یک ارزش و راهکار مقابله با جنگ نرم، به روشنگری در جامعه بپردازیم.

 احمدی تصریح کرد: گذشته از این باید مساله رازق بودن خداوند و امید به آینده را برای عموم مردم و بویژه جوانان بیان و روشنگری نمائیم چرا که دشمنان به دنبال کاهش جمعیت لشگراسلام هستند.

وی ادامه داد: کاهش جمعیت و پیرجمعیتی را دشمن مدتهاست از طریق جنگ شناختی و جنگ پنهان، شروع کرده است و ما برای مقابله با آن باید با اقدامات فرهنگی مردم را هوشیار و آگاه کنیم که پیری جمعیت و کاهش جمعیت جوانان ،یک برنامه فرهنگی از طرف دشمنان اسلام می باشد.

 وی گفت: در همین راستا جهت تهیه سند مسله شناسی جوانی جمعیت در دلفان نیز همکاری و  پشتیبانی لازم را خواهیم داشت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار