امام جمعه سلطانیه:

هدف رژیم صهیونیستی از اهانت به قرآن ایجاد اختلاف مذهبی بین پیروان ادیان الهی است

حجت‌الاسلام «حسینی‌نسب» با اشاره به اهانت مجدد به قرآن در سوئد و ارتباط فرد هتاک با موساد گفت: هدف رژیم صهیونیستی از آغاز و ادامه موج اهانت به قرآن ایجاد اختلاف مذهبی بین پیروان ادیان الهی است.
کد خبر: ۶۰۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 21July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «عمران حسینی نسب» امام جمعه سلطانیه امروز در خطبه‌های نماز جمعه با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و با تاکید بر درس گرفتن از درس‌های کربلا و پرهیز از کارهای نمایشی که موجب انحراف در عزاداری‌ها می‌شود، اظهار داشت: امام حسین (ع) قیام کرد تا در جامعه انحراف نباشد و هر کس در عزاداری انحرافی ایجاد کند، باید پاسخگوی اهل بیت (ع) باشد.

امام جمعه سلطانیه افزود: محرم درس نماز، وفا، ولایتمداری، «هیهات منا الذله» (ذلت ناپذیری)، دشمن‌شناسی، بصیرت، امر به معروف و نهی از منکر و حجاب و در یک کلام درس پاسداری از ارزش‌ها را به ما می‌آموزد.

وی با بیان اینکه بانوان و دختران کاروان کربلا در هر شرایطی پاسدار حجاب بودند و حتی در مجلس یزید دست‌های خود را روی صورت خود گذاشته بودند تا نامحرمان آنها را نبینند، گفت: کشف حجاب هم حرام شرعی و هم حرام سیاسی است؛ چرا که در اجتماع اتفاق می‌افتاد و در پشت این مسأله، دشمن ایستاده است.

حسینی‌نسب با اشاره به اهانت مجدد به قرآن در سوئد توسط یک فرد عراقی؛ با بیان اینکه این فرد مسیحی است و با موساد در ارتباط است، افزود: هدف رژیم صهیونیستی از آغاز و ادامه موج اهانت به قرآن برای انحراف افکار عمومی مردم از تحولات در حال انفجار سرزمین‌های اشغالی و ایجاد اختلاف مذهبی بین پیروان ادیان الهی است، ولی دشمن بداند که در هر حال نور الهی خاموش‌شدنی نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها