امام جمعه کیش:

توهین به مقدسات ناشی از درماندگی دشمنان اسلام است

حجت‌الاسلام«بی‌نیاز» با اشاره به اهانت‌های صورت گرفته در غرب به دین مبین اسلام، گفت:‌ دشمنان اسلام به اندازه‌ای درمانده شده‌اند که توهین به مقدسات را در دستور کار قرار دادند.
کد خبر: ۶۰۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ - 21July 2023

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت الاسلام «علیرضا بی‌نیاز» امام جمعه کیش امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در کیش ضمن محکوم کردن هرگونه توهین به قرآن کریم و مسلمانان، اظهار داشت: کشورهای اسلامی با اتحاد یکدیگر باید جواب دندان‌شکنی به غرب و به خصوص کشور سوئد بدهند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام به اندازه‌ای درمانده شده‌اند که توهین به مقدسات را در دستور کار قرار دادند.

امام جمعه کیش در ادامه با اشاره به تلاش استکبار جهانی به گسترش آتش جنگ در منطقه، بیان کرد: آمریکا و اروپا با ارسال مهمات جنگی به اوکراین به دنبال روشن نگه‌داشتن آتش جنگ در منطقه هستند.

وی اضافه کرد: تاریخ نشان داده که جان مردم برای آمریکا و هم‌پیمانانش هیچ اهمیتی ندارد و معلوم نیست چگونه افرادی در داخل کشور هنوز دلبسته به غرب هستند.

حجت الاسلام بی‌نیاز به نقش غربی‌ها در جنایات یمن اشاره و بیان کرد:‌ آنان وقتی دیدند که یمن در برابر استکبار جهانی مقاومت کرد و تسلیم نشد، امروز به دنبال تجزیه این کشور اسلامی هستند.

وی با اشاره به نقش ایران در تقویت جبهه مقاومت، تصریح کرد:‌ امروز جمهوری اسلامی ایران به درجه‌ای از اقتدار رسیده که ابرقدرت‌های جهان نیز توانایی حمله نظامی به آن را ندارند.

امام جمعه کیش با اشاره به اقدام روسیه در حمایت از موضع امارات نسبت به جزایر سه‌گانه ایرانی بیان کرد: ایران در حفظ تمامیت ارضی خود اقتدار کامل دارد و غرب و شرق باید برخی اشتباهات خود در این رابطه را اصلاح کنند.

وی در ادامه، فضای معنوی جزیره کیش در ماه محرم را مناسب ارزیابی کرد و افزود: از همکاری همه‌جانبه مردم در برپایی مراسمات مذهبی قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که رسانه‌ها این فضای معنوی و دینی موجود در کیش را به خوبی بازگو کنند.

حجت الاسلام بی‌نیاز در ادامه از مسؤولان دولتی و سازمان منطقه آزاد کیش خواست تا اقدامات خود را از طریق رسانه‌ها برای امیدآفرینی در جامعه بازگو کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار