امام جمعه پلدختر:

اهانت کنندگان به قرآن مورد حمایت رژیم صهیونیستی هستند

حجت‌الاسلام موسوی گفت: اهانت کنندگان و توهین کنندگان به قرآن کریم و اسلام در غرب مورد حمایت رژیم صهیونیستی هستند.
کد خبر: ۶۰۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۳ - 21July 2023

اهانت کنندگان به قرآن مورد حمایت رژیم صهیونیستی هستند

به گزارش  دفاع‌پرس از پلد‌ختر، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحسن موسوی» امام جمعه پل‌دختر در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار داشت: هتک حرمت فرد عراقی مسیحی‌تبار به قرآن کریم برای دومین بار در کشور سوئد توطئه رژیم صهیونیستی به منظور ایجاد اختلاف بین مسلمانان است که تمام شیعیان جهان ونمازگزاران جمعه پل‌دختر، هم‌صدا با سراسر کشور، این اقدام را به شدت محکوم می‌کنند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان این که اقدام اسلام‌ستیزانه سوئد اهانت به مسلمانان جهان است، فزود: جسارت به قرآن کریم، تنها اهانت و جسارت به کتاب مسلمانان نیست بلکه قرآن کتاب و راهنمای تمام بشریت است که مسئولان سوئدی برای دومین بار اجازه اهانت به آن را دادند و باید پاسخ‌گو باشند که این اقدام خشم انزجار مسلمانان جهان به ویژه ملت عزادار ایران را برانگیخته است.

امام جمعه پل‌دختر به پنجم مرداد ماه سال‌روز تاسوعای حسینی و اقامه نخستین نماز جمعه در کشور اشاره کرد وبا تسلیت تاسوعا و عاشورا، گفت: نخستین نماز جمعه در سال 1358 به امامت آیت‌الله طالقانی و به دستور امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی اقامه شد که آن را گرامی می‌داریم.

وی افزود: نماز جمعه حج فقرا است که مقام معظم رهبری فرمودند محور وحدت، هم‌دلی و مرکز نشر ایمان و معنویت و جایگاه تبیین اندیشه‌های امام راحل و انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام موسوی یادآورشد: ستاد نماز جمعه پل‌دختر به همین مناسبت در طول هفته آینده برنامه‌هایی تدارک دیده  که از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

وی به هفته بهزیستی اشاره کرد و گفت: بهزیستی ارگانی است که به قشری خدمت می‌کند که ولی نعمت ما هستند و جایگاه بسیار والایی در جامعه دارند و با ایفای نقش خود اعلام می‌کنند معلولیت محدودیت نیست.

امام جمعه پل‌دختر گفت: شش هزارو 478 نفر زیر پوشش بهزیستی پل‌دختر هستند که از این نهاد ماهیانه حقوق دریافت و از هفته بهزیستی سال گذشته تا کنون حدود 16 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به 191 نفر از معلولان این شهرستان پرداخت و حدود سه میلیارد و چهار میلیون تومان تسهیلات مسکن علاوه بر سایر هزینه‌ها مانند درمان، مسکن و دانشجویی به مددجویان بهزیستی پرداخت می‌شود.

پایان پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار