دفاع‌پرس گزارش می‌دهد؛

پشت پرده هتک حرمت به قرآن کریم

اقدام «سلوان مومیکا» در آتش زدن قرآن کریم در رسانه‌های رژیم صهیونیستی بازتاب قابل توجه و معناداری داشته که این موضوع نیز احتمال ارتباط او با سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را به شدت تقویت می‌کند.
کد خبر: ۶۰۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ - 22July 2023

گروه بین‌الملل دفاع‌پرس؛ علیرضا صحرایی- ماجرای جدیدترین پرژه اسلام هراسی و هتک حرمت قرآن کریم به عنوان کتاب دینی بیش از دو میلیارد مسلمان از حدود ۲۵ روز قبل و همزمان با عید قربان با اهانت و اتش زدن این کتاب مذهبی مسلمانان توسط «سلوان مومیکا» مهاجر عراقی - سوئدی در مرکز شهر استکهلم، آن هم در مقابل مسجد اصلی این شهر کلید خورد. اقدامی که همانطور که پیش‌بینی می‌شد با جریحه‌دار کردن احساسات مسلمانان و اهانت به ارزش‌ها و اعتقادات دو میلیارد انسان خشم و عصبانیت مسلمانان جهان را به دنبال داشت.

اما آن چیزی که وسعت و دامنه اعتراضات مسلمانان جهان را به همراه خود داشته حمایت و پشتیبانی دولت و پلیس سوئد از این اهانت آشکار به مذهب و اعتقادات مسلمانان است. در شرایطی «سلوان مومیکا» دست به آتش زدن کتاب آسمانی مسلمانان کرده که قبل از دست زدن به این اقدام مجوز پلیس استکهلم را نیز دریافت کرده بود. موضوع مهمتر این بود که این فرد هتاک به قرآن کریم حتی در زمان آتش زدن قرآن کریم تحت حفاظت و مراقبت پلیس قرار داشت.

موساد پشت صحنه اهانت کشور‌های اروپایی به قرآن کریم

از طرف دیگر شاهد پشتیبانی دولت سوئد از این اهانت بزرگ به کتاب آسمانی مسلمانان بودیم. موضع دولت سوئد در روز‌های ابتدایی بعد از این واقعه به بهانه حمایت از آزادی بیان در این کشور نه تنها این اقدام شنیع و ضد دینی را محکوم نکرد بلکه به دنبال سرپوش گذاشتن بر روی این واقعه نژادپرستانه بود. دولت سوئد کار را به آنجا رساند که حتی نسبت به وقوع این واقعه نیز ابراز تاسف نکرد.

حال در این میان آن چیزی که بسیار مشکوک و سوال برانگیز بود همکاری و حمایت همه جانبه دولت و پلیس سوئد با «سلوان مومیکا» مهاجر عراقی - سوئدی بود. این ماجرا زمانی شک برانگیزتر می‌شود که بدانیم این فرد هتاک به قرآن مجید از سال ۲۰۱۹ به استخدام سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) درآمده بود. البته این پایان کار او نبود، بلکه اگر کارنامه فعالیت‌های این فرد را بررسی کنیم به نقش تاثیرگذار او در انجام جاسوسی از جریان مقاومت می‌رسیم.

موساد پشت صحنه اهانت کشور‌های اروپایی به قرآن کریم

موضوع بسیار مهم دیگری که در مورد «سلوان مومیکا» قابل توجه است فعالیت‌های سال‌های اخیر او در پیشبرد پروژه تجزیه عراق بود. او بر اساس اخبار و گزارش‌هایی که داخل عراق منتشر شده فردی خشونت طلب بوده به صورتی که در سال ۲۰۱۷ نیز به اتهام ارتکاب جنایات جنگی و همچنین ترویج خشونت در عراق دستگیر و بازداشت شده بود. برخی منابع نیز حتی از اختلالات روحی و روانی او خبر می‌دهند و به این مهم اشاره می‌کنند که او خیلی به شهرت علاقمند بوده و دوست دارد که دیده شود.

بر همین اساس است که می‌توان مطمئن شد به عنوان مهره خوبی برای سرویس‌های جاسوسی و امنیتی منطقه به خصوص رژیم صهیونیستی دارای اهمیت و ارزش فراوانی بوده و توسط آن‌ها استخدام و جذب شده است. اما دلیل محکم‌تری که موجب شده تا این ظن تقویت شود که توسط موساد مامور اهانت به قرآن کریم شده تکرار هتک حرمت نسبت به قرآن مجید بوده که او برای دومین بار دست به سوزاندن این کتاب آسمانی مسلمانان کرد.

موساد پشت صحنه اهانت کشور‌های اروپایی به قرآن کریم

از طرف دیگر شاهد هستیم که اقدام او در آتش زدن قرآن کریم در رسانه‌های رژیم صهیونیستی بازتاب قابل توجه و معناداری داشته که این موضوع نیز احتمال ارتباط او با سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی را به شدت تقویت می‌کند.

موضوع دیگری که ما را به داشتن ارتباط با موساد مطمئن می‌کند ارتباط او با فردی به نام «سلوان نجم» است. این فرد که با نام «الشیخ السامی یا شیخ یهودی» نیز شناخته می‌شود یک آشوری عراقی است که در کشور سوئد اقامت دارد. او که از حامیان «سلوان مومیکا» است نیز بار‌ها در فضای مجازی به قرآن مجید توهین کرده است.

موساد پشت صحنه اهانت کشور‌های اروپایی به قرآن کریم

حال اینکه باید به این مسئله بسیار مهم اشاره کرد که برخی از منابع نیز اعتقاد دارند او با توجه به مشکوک بوده به انجام اقدامات تروریستی و دست داشتن در ماجرای حمله به مدرسه کودکان همچنان آزاد است. موضوعی که نشان از این ماجرا دارد که گویا او توسط یک نیرو یا سازمان خارجی که بر دولت و پلیس سوئد اعمال نفوذ دارد، حمایت می‌شود.

تمامی این وقایع و رویداد‌ها در شرایط رقم خورد که امروز در خبر دیگری متوجه شدیم که فردیدیگر در کشور دانمارک اقدام به آتش زدن قرآن کریم کرده است. بر این اساس می‌توان گفت قطعا ردپای سازمان و شبکه‌ای امنیتی و اطلاعاتی در کار است که در حال عصبانی کردن مسلمانان بوده و با توجه به شناختی که دارد منتظر واکنش آنه است تا با تشدید خشونت پروژه اسلام هراسی خود را جلو ببرد.

موساد پشت صحنه اهانت کشور‌های اروپایی به قرآن کریم

در پایان باید گفت این اولین بار نیست که نسبت به مقدسات و ارزش‌های مسلمانان اهانت صورت می‌گیرد و آخرین بار هم نخواهد بود و با توجه به پروژه اسلام هراسی که چندسالی است توسط سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی صهیونیستی و غربی دنبال می‌شود باید کشور‌های اسلامی اقدامی جمعی انجام داده تا مانع از تکرار این دست وقایع ناراحت کننده شوند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار