امام جمعه اهل سنت اسدیه مطرح کرد؛

«تفرقه» مهم‌ترین حربه دشمن/ مردم قدر امنیت و خدمت را می‌دانند

مولوی «عبداللهی» با تأکید بر اینکه دشمن حربه تفرقه را به عنوان حربه مؤثر انتخاب کرده است، گفت: بهترین تبلیغ برای نظام اسلامی همان خدمت به مردم است و این مهم بالاترین تکلیف است و باید قدم‌هایی برای خدمت به مردم برداشته شود.
کد خبر: ۶۰۵۲۶۰
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱ - 22July 2023

دشمن حربه «تفرقه» را انتخاب کرده است/ مردم قدر امنیت و خدمت را می‌دانندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از بیرجند، مولوی «سید احمد عبداللهی» امام جمعه اهل سنت اسدیه امروز (شنبه) در دیدار علمای اهل سنت خراسان جنوبی با استاندار خراسان جنوبی، اظهار داشت: مردم قدر امنیت، نعمت و خدمت را می‌دانند لذا باید وحدت بین مردم و مسئولان حفظ شود.

وی با تأکید بر اینکه باید تعاملی بین ملت و مسئولان برای رونق و پیشرفت کارها باشد تا قدم‌هایی برای خدمت به مردم برداشته شود، بیان داشت: جایی که کاری انجام می‌شود و مسئولی که زحمت می‌کشد باید از او قدردانی شود.

وی با اشاره به وحدت حاکم بین شیعه و سنی در شهرستان درمیان، گفت: شهرستان درمیان به عنوان مرکز ثقل اهل سنت خراسان جنوبی از فضای اخوت و وحدت برخوردار است و ما به حکم قرآن و احادیث و روایات پیامبر مأمور هستیم که فضای وحدت را حفظ کنیم چون دشمنان مشترک زیادی داریم.

عبداللهی با بیان اینکه دشمن حربه تفرقه را به عنوان حربه مؤثر انتخاب کرده و در این راه کوتاه نمی‌آید، تأکید کرد: بهترین تبلیغ برای نظام اسلامی همان خدمت به مردم است و این مهم بالاترین تکلیف است و باید قدم‌هایی برای خدمت به مردم برداشته شود.

امام جمعه اهل سنت اسدیه با بیان اینکه ما مأمور هستیم فضای محبت و اخوت را حفظ کنیم زیرا دشمنان زیادی داریم، تأکید کرد: امروز ما در شرایطی هستیم که افراد بی‌دین کلام الهی و قرآن را می‌سوزانند و غرور دو میلیارد مسلمان را جریحه دار می‌کنند لذا می‌طلبد وحدت خود را بیشتر کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار