استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

«دروغ‌‌پردازی» و «شایعه‌‌سازی» تاکتیک دشمن

«قناعت» با اشاره به مقاومت مردم و پیشرفت و اقتدار نیروهای مسلح ایران در حوزه تجهیزات دفاعی، گفت: امروز دیگر مسئله حمله و جنگ نظامی دشمن مطرح نیست اما اکنون تاکتیک دشمن در جنگ، روانی و نرم است که یکی از مهم‌ترین آن دروغ‌‌پردازی و شایعه‌‌سازی است.
کد خبر: ۶۰۵۲۶۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱ - 22July 2023

دروغ‌ پردازی و شایعه‌‌سازی تاکتیک دشمن است/ ایجاد اختلاف بین مسلمانان؛ مهم‌ترین راهبرد دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی امروز (شنبه) در دیدار با علمای اهل سنت خراسان جنوبی، با اشاره به تلاش مثلث استکباری آمریکا، اسراییل و انگلیس برای کاهش تأثیرگذاری جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین المللی، اظهار داشت: برخاستن ندای استقلال به برکت خون شهدا و باج ندادن ایران به دشمنان و اینکه امروز مردم در تعیین سرنوشت کشور نقش‌آفرینی دارند، یکی از دلایل دشمنی استکبار با ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است.

وی خارج شدن منطقه راهبردی غرب آسیا از دست آمریکا را از دیگر علل دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی ایران دانست و بیان داشت: این منطقه سال‌ها، محل جولان آمریکایی‌هاو انگلیسی‌ ها بود و چه بلاهایی بر سر جهان اسلام از جمله مردم فلسطین درآوردند.

استاندار خراسان جنوبی به حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از کشورهای لبنان، فلسطین، سوریه، یمن، عراق، اشاره کرد و گفت: جالب است که جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام خامنه‌ای محور مقاومت شده و پرچم‌دار وحدت بین مسلمانان در کشورهای اسلامی است.

قناعت ادامه داد: از ابتدای انقلاب، عربستان و امارات ائتلاف دریایی با نیروی دریایی ارتش آمریکا ایجاد کرده بودند و پس از گذشت چهار دهه عربستان و امارات ائتلاف دریایی مشترک با ایران ایجاد کردند و این پیروزی پس از پیروزی است.

وی یکی دیگر از دلایل دشمنی استکبار با جمهوری اسلامی را وحدت در صفوف مسلمین در داخل ایران و الگوگیری سایر مسلمانان از ایران اسلامی مطرح کرد و افزود: این به معنای نبود مشکلات در ایران نیست اما مشکلات در کشورهای اروپایی و آمریکا به مراتب بیشتر است و اینگونه نیست که برخی آمریکای جهانخوار را بزک می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به مقاومت مردم و پیشرفت و اقتدار نیروهای مسلح ایران در حوزه تجهیزات دفاعی، تصریح کرد: امروز دیگر مسئله حمله و جنگ نظامی دشمن مطرح نیست اما اکنون تاکتیک دشمن در جنگ، روانی و نرم است که یکی مهم‌ترین آن دروغ‌‌پردازی و شایعه‌‌سازی است.

قناعت با تأکید بر اینکه ایجاد اختلاف بین مسلمانان از راهبردهای دشمن است، گفت: دشمن در حوزه رسانه و فناوری هنوز از ما قوی‌تر است و اخبار دروغ را پمپاژ می‌کنند لذا نسل جدید نباید از علمای شیعه و اهل سنت فاصله بگیرند.

وی دیگر راهبرد دشمن را ایجاد بی‌‌اعتمادی و ناامیدی بین مردم عنوان کرد و افزود: در این مدت دهگردشی‌هایی از روستاهای اهل سنت خراسان جنوبی انجام شده و به برکت انقلاب اسلامی بسیاری از روستاها از امکانات آب، برق و گاز برخوردار هستند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان دلدادگی اهل تسنن کشورهای اسلامی نسبت به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: موفقیت جهان اسلام در عرصه‌های بین‌المللی، نتیجه وحدت است.

قناعت در پایان به درخواست‌های علمای اهل سنت در این نشست اشاره و خاطرنشان کرد: برای ما قانون حاکم است و این درخواست‌‌ها با نگاه مثبت در چارچوب قانون پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار