مکان اقامه «نماز جمعه رشت» در ششم مرداد تغییر یافت

براساس مصوبه ستاد اقامه‌ نماز گیلان با توجه به تقارن روز عاشورا با جمعه، نماز جمعه ششم مرداد با نماز ظهر عاشورا ادغام و در میدان شهدای ذهاب رشت اقامه خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۵۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸ - 22July 2023

مکان اقامه «نماز جمعه رشت» در ششم مرداد تغییر یافتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، براساس مصوبه اعضای ستاد اقامه‌ نماز گیلان، با توجه به تقارن روز عاشورا با جمعه، نماز جمعه ششم مرداد با نماز ظهر عاشورا ادغام و در میدان شهدای ذهاب پیاده راه فرهنگی رشت اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوطالب حجازی رییس ستاد اقامه‌ نماز گیلان در این نشست گفت: نماز ظهر عاشورای امسال که با نماز جمعه‌ این هفته تقارن دارد در رشت به امامت آیت الله فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه‌ رشت اقامه خواهد شد.

مرتضی رضایی صوفی معاون توسعه‌ی مدیریت و منابع استانداری گیلان نیز در این نشست از تمهید مقدمات لازم برای اقامه‌ نماز ظهر عاشورا با محوریت جوانان و علاقه‌مندان مکتب ابا عبدالله الحسین(ع) خبرداد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ولی عادلی مسئول دفتر نماینده ولی‌فقیه در گیلان و حجت الاسلام والمسلمین لاکانی مشاور استاندار در امور روحانیان نیز در سخنانی اقامه‌ نماز ظهر عاشورا را تکمیل کننده‌ مراسم عزاداری دهه‌ی محرم دانستند و برپایی باشکوه آن تاکید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار