مشاور استاندار مازندران عنوان کرد؛

نقش‌آفرینی جهاد دانشگاهی مازندران در رفع موانع صنعتی و کشاورزی

حجت‌الاسلام «عالی» گفت: جهاد دانشگاهی مازندران با همکاری دانشگاه‌ها در رفع موانع صنعتی، کشاورزی، پوشاک، مواد غذایی و... نقش‌آفرینی است.
کد خبر: ۶۰۵۲۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ - 22July 2023

نقش آفرینی جهاد دانشگاهی مازندران در رفع موانع صنعتی و کشاورزیبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «علی‌اصغر عالی» مشاور استاندار مازندران امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت‌های دانش‌بنیان بر اساس توانمندی‌هایی که دارند در کارگاهایشان قطعاتی می‌سازند که در خیلی از مواقع مطالبات و نیاز‌های ما را پاسخ می‌دهند.

وی با بیان متفاوت بودن جهاد دانشگاهی با دیگر ارگان‌ها، افزود: برخی تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان جزو نیاز‌های حیاتی کشور نبوده و جهاد دانشگاهی از همان مقطع جنگ، نیاز‌ها را پیدا کرده و به تولید قطعات مورد نیاز اقدام کرده است.

مشاور استاندار مازندران، اتصال توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی سراسر کشور را از ویژگی این نهاد دانست و اظهار کرد: وقتی در استانی کاری نیاز بود و به جهاد دانشگاهی اعلام می‌شد، این نهاد از جهاد دانشگاهی استان‌های همجوار و غیرهمجوار کمک می‌طلبید و در نتیجه با هم‌افزایی آن نیاز را برطرف می‌کرد.

وی با اشاره به ارتباط صمیمی جهاد دانشگاهی با دانشگاه‌ها در رفع موانع صنعتی، کشاورزی، پوشاک، مواد غذایی و ... افزود: جهاد دانشگاهی اتاق فکر بزرگ کشور محسوب می‌شود که دارای پشتوانه اجرایی است و این توان را دارد که پژوهش‌ها را به اجرا درآورد. با وجود جهاد دانشگاهی بن‌بست معنا ندارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار