برگزاری آیین نکوداشت شهدا در گلزار شهدای بهبهان

همزمان با فرارسیدن ماه محرم یادواره شهدای عملیات‌های رمضان، نصر ۴ و کربلای یک شهرستان بهبهان با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در جوار تربت پاک شهیدان خوشنام بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ - 23July 2023

برگزاری آیین نکوداشت شهدا در گلزار شهدای بهبهانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با فرارسیدن ماه محرم یادواره شهدای عملیات‌های رمضان، نصر ۴ و کربلای یک شهرستان بهبهان با حضور مسئولین، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در جوار تربت پاک شهیدان خوشنام بهبهان همراه با سخنرانی و خاطره گویی از دوران دفاع مقدس و رشادت‌های شهدای عزیز، مداحی و اجرای گروه سرود برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «روح الله قاسمی خشاب» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان در این خصوص اظهار داشت: باید یاد شهیدان عزیز را همیشه گرامی داشت و یاد شهیدان را ادامه داد و باید وصیتنامه شهدا را مرتبا مرور کنیم. شهدای ما بزرگ شده روضه‌های سیدالشهدا بودند و باید مجالس روضه سیدالشهدا (ع) در این ماه عزیز را هرچه باشکوه تر برگزار کنیم.

وی افزود: همانطوری که امام فرمودند؛ شهید نظر می‌کند به وجه الله و لحظه شهید شدن لحظه فضل است و خداوند سخت ترین حوزه را پیروی انسان‌ها از نعمت ولی فقیه دانست.

قاسمی خشاب گفت: بیشتر شهدای ما جوان هستند و جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند تا ما با آزادی کامل زندگی کنیم و دشمن باتمام امکانات به جنگ با ما آماده است و ما به عنوان وارثان شهدا باید راه شهیدان را ادامه دهیم.

این مراسم همراه با عطرافشانی و غبار روبی مزار شهدا، اجرای گروه سرود و مداحی همراه بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار