فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

ارتقاء سامانه‌های موشکی، راداری و پهپادی نیروی پدافند هوایی/ سامانه‌های بومی عملکرد موفقی در رزمایش‌های مختلف داشته‌اند

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با بیان اینکه توان رزمی سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی را روزبه‌روز ارتقا می‌دهیم، گفت: هیچ محدودیتی در افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقای امنیت مرز‌های هوایی کشورمان نداریم.
کد خبر: ۶۰۵۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷ - 23July 2023

ارتقاء سامانه‌های موشکی، راداری و پهپادی نیروی پدافند هوایی/ سامانه‌های بومی عملکرد موفقی در رزمایش‌های مختلف داشته‌اندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش طی سخنانی در جمع کارکنان ستاد این نیرو، امنیت آسمان و مرز‌های هوایی کشورمان را مرهون تلاش شبانه‌روزی، تخصص بالا و تعهد بی‌شائبه کارکنان نیرو‌های مسلح، به‌ویژه پدافند هوایی دانست و اظهار داشت: امروز تمامی تلاش‌های نیرو‌های مسلح در راستای ایجاد امنیت پایدار و حفظ منافع ملی است.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد با تأکید بر اینکه توان رزمی سامانه‌های راداری، موشکی و پهپادی را روزبه‌روز ارتقا می‌دهیم، افزود: مجموعه پدافند هوایی ارتش علاوه بر رصد و پایش ۲۴ ساعته آسمان کشور، به توانمندی بالایی در ارتقای سامانه‌ها و تجهیزات مورد نیاز دست یافته است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه سامانه‌های بومی که توسط مهندسان و متخصصان داخلی طراحی و تولید شده‌اند، عملکرد موفقی در رزمایش‌های مختلف داشته‌اند، خاطرنشان کرد: راهبرد پدافند هوایی، آمادگی و اقدام جلوتر از تهدیدات و چالش‌های پیشِ رو است؛ چرا که دشمن لحظه‌ای توقف ندارد و از هر موقعیتی برای ضربه زدن به کشورمان دریغ نمی‌کند.

وی با اشاره به نقش ارزنده پدافند هوایی ارتش در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن، خاطرنشان کرد: وقتی استکبار جهانی و ایادی دست‌نشانده‌اش در طرح‌ریزی اقدامات و اجرای نقشه‌های خود علیه کشورمان، با قدرت برتر و اقتدار روزافرون نیرو‌های مسلح روبه‌رو شده‌اند، از مواضع و اهداف شوم خود عقب‌نشینی کرده‌اند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: هیچ محدودیتی در افزایش قدرت بازدارندگی و ارتقای امنیت مرز‌های هوایی کشورمان نداریم و دشمنان بدانند که نیرو‌های مسلح همواره در کنار مردم و یار و یاور هموطنان‍مان هستند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار