فرمانده تیپ ۷۱ پادگان نزاجا خبر داد؛

آمادگی و تجهیزات و توان بیشتر برای خدمت به زائران اربعین حسینی

سرهنگ «حیدری» گفت: در اربعین امسال هم قطعاً با آمادگی و تجهیزات و توان بیشتر برای خدمت به زائران اربعین حسینی پای‌کار خواهند بود.
کد خبر: ۶۰۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ - 23July 2023

آمادگی و تجهیزات و توان بیشتر برای خدمت به زائران اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ «عادل حیدری» فرمانده تیپ ۷۱ مکانیزه نزاجا پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب امروز در نشست جهاد تبیین که با موضوع دستاوردهای قیام عاشورا با حضور امام‌ جمعه و پایوران پادگان ابوذر و جمعی دیگر از مسئولان در محل پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد ضمن تسلیت پنجمین روز از ایام محرم‌الحرام، اظهار داشت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی بر سه اصل ولایت‌مداری، عدالت محوری و شایسته‌سالاری بناشده است، ولایت مداری یعنی ما در نیروی زمینی ارتش تمام طرح‌ها و برنامه‌ها را در راستای مطالبات و مبنای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) انجام می‌دهیم.

وی در ادامه ارتقاء معیشت و نیروی انسانی و روحیه کارکنان، ارتقاء تعالی معنوی و بصیرت افزایی، ارتقاء آمادگی رزم از حوزه‌های مهم برشمرد و گفت: در حوزه ارتقاء تعالی معنوی و بصیرت افزایی با هم‌رزمان در مجموعه تیپ ۷۱ مکانیزه پادگان ابوذر، ویژه عقیدتی سیاسی، دوره بصیرتی برای کارکنان و خانواده‌ها برگزارشده، و همچنین تعدادی از نیروها جانانه در مرز مستقر هستند.

سرهنگ حیدری به اقدامات تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه پادگان ابوذر در ایام اربعین سال گذشته اشاره کرد که‌ موکب پادگان ابوذر در مسیر تردد زوار عتبات عالیات در سطح کشور به‌عنوان بهترین موکب شناخته و در صداوسیما پوشش تصویری داده شد.

فرمانده تیپ ۷۱ مکانیزه نزاجا پادگان ابوذر شهرستان سرپل ذهاب متذکر شد: در اربعین امسال هم قطعاً با آمادگی و تجهیزات و توان بیشتر برای خدمت به زائرین اربعین حسینی پای‌کار خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها