فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان:

شرور تحت تعقیب در اصفهان زمین گیر شد

سرهنگ «بساطی» از شناسایی و دستگيری شرور تحت تعقیب و یکی از اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت عمومی در عملیات ماموران پلیس این فرماندهی خبر داد.
کد خبر: ۶۰۵۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ - 23July 2023

شرور تحت تعقیب در اصفهان زمین گیر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس‌ از اصفهان، سرهنگ «حسین بساطی» فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان امروز (یکشنبه) در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: با انجام اقدامات تخصصی پلیسی یک نفر از اراذل و اوباشی که با ایجاد رعب و وحشت عمومی سبب مزاحمت و سلب آسایش برای شهروندان و موجب اخلال در نظم عمومی در یکی از محلات شهرستان شده بود و مدتی متواری و تحت تعقیب بود مورد شناسایی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس در نهایت محل اختفاء متهم شناسایی و وی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و ضمن تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر این که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، تاکید کرد: تحركات و فعالیت‌های اراذل و اوباش و افرادی که قصد برهم زدن آرامش مردم را دارند در رصد اطلاعاتی پلیس بوده و در صورت ارتکاب هرگونه اوباشگری و قانون‌شكنی پلیس مقتدرانه با آنان برخورد خواهد کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار