فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع):

میراث معنوی شهدا امانتی است که باید به نسل‌های آتی انتقال یابد

 سردار«سامانلو» با تاکید بر حفظ میراث شهدا، گفت: میراث معنوی شهدا امانتی است که باید به نسل‌های آتی انتقال یابد.
کد خبر: ۶۰۵۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸ - 23July 2023

میراث معنوی شهدا امانتی است که باید به نسل‌های آتی انتقال یابدسردار سرتیپ دوم پاسدار «قاسم سامانلو» فرمانده لشگر حضرت سیدالشهدا(ع) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، در حاشیه نشست هم اندیشی با سردار سرتیپ دوم پاسدار«ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز اظهار داشت: با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، باید در راستای حفظ فرهنگ و معارف اسلامی بکوشیم.

وی با بیان اینکه میراث شهدا، چون مسئولیت بزرگی بر دوش ما است، افزود: نسل جوان باید با فرهنگ و سیره شهدا آشنا شود و ما باید در این راه از حداکثر توان خود استفاده کنیم.

فرمانده لشگر عملیاتی۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) با اشاره به نشست هم اندیشی با سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، تصریح کرد: بر اساس هم اندیشی‌های صورت گرفته، مقرر شده است هر دو مجموعه در حفظ فرهنگ و معارف شهدا و افتخارات لشگر ده غرور آفرین حضرت سید الشهدا و تولید محتوا در این زمینه بکوشند.

وی با بیان اینکه بخشی از مجموعه فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس پس از بهره برداری به معرفی افتخارات لشگر ده حضرت سیدالشهدا (ع) تعلق خواهد داشت؛ تصریح کرد: نقش لشگر ده حضرت سیدالشهدا (ع) در عملیات غرور آفرین کربلای ۵ قرار است در باغ موزه دفاع مقدس استان البرز بازسازی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار